Forfærdelig oplevelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
7 svar
6 synes godt om
7. maj 2013

Anonym trådstarter

jeg skriver som anonym, da jeg ikke vil udstille min veninde. Jeg er ikke plus bruger og kan derfor ikke svare, men har brug for at komme ud med noget.

Jeg er lige blevet ringet op af min veninde som har været på besøg og fået sin fødselsdagsgave, da hun har fødselsdag i morgen. Hun fortalte, at hun var blevet overfaldet henne ved busstoppestedet i Aarhus v og havde fået stjålet sin mobil.

hun var meget rystet og græd i telefonen. Hun havde mødt to drenge som havde spurghvor hun var ok og hun var helt i chok og sagde bare, at det var en god start på hendes fødselsdag. 

Den ene af drengene får så dårlig samvittighed, at han siger til hende, at han kan skaffe den igen for 1500 kr. Hvorved min veninde udbryder at hun ingen penge har. Så siger han 600 kr, men igen må hun sige, at hun ikke har nogen penge. 

Drengen smutter så af sted og kommer lidt efter tilbage igen med hendes mobil og siger god fødselsdag til hende. Et minut senere kommer bussen og hun hopper på og tager hjem. 

Det går mig på, at jeg ikke blev ved hende ved bussen sammen med min hund, så de måske ikke havde gjort det ved hende. Det piner mig, at jeg valgte at gå hjem i seng i stedet for at stå 10 min med hende og vente på bussen. 

Jeg er bare så rystet lige nu og skulle lige ud med det, da jeg ikke kan gå til nogen med det, da det ikke er min oplevelse. Jeg lytter til hende og er der for hende, hvis hun får brug for det i løbet af natten. 

Tak fordi i gav mig plads til at komme ud med det. Ryster stadig over tanken om, at det er sket 100 meter fra hvor jeg bor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Mettefpigen

Det var da også forfærdeligt....

Men undre mig lidt over hvordan han lige kan skaffe den tilbage så hurtigt

Anmeld

8. maj 2013

Isabella_mor

Mettefpigen skriver:

Det virker ret organiseret.! 

Anmeld

8. maj 2013

Chevro

Mettefpigen skriver:

Det er jo ikke telefonen de vil have - men penge, og derfor presser de folk på den måde, til at betale for deres egne ting :/ Specielt når det angår telefoner, da det er en meget personlig ting.

Anmeld

8. maj 2013

Mettefpigen

Chevro skriver:

Det er jo ikke telefonen de vil have - men penge, og derfor presser de folk på den måde, til at betale for deres egne ting :/ Specielt når det angår telefoner, da det er en meget personlig ting.

Det ved jeg godt.... :-)

Anmeld

8. maj 2013

Lilje82

Sikke dog en grim oplevelse  Men du må da ikke bebrejde dig selv, i gen kunne jo vide det ville ske. Det bedste du kan gøre er, at snakke med din veninde om det, så hun kan få det ud af systemet, når hun er klar til det. 

Anmeld

8. maj 2013

Muhmi

Hvordan kunne den dude der skaffe den igen??? Helt ærligt hvad fanden er det for noget at de er begyndt at lave bander hvor de stjæler ens telefon og begynder at afpresse penge af én for at man får den igen?? Ej de skulle fa'mer skamme sig!!!

Anmeld

8. maj 2013

Carina:-)

Puha stakkels din veninde,og du skal da overhovedet ikke bebrejde dig selv noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.