Menstruation i 5 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
10 svar
1 synes godt om
7. maj 2013

Anonym trådstarter

Ja som jeg skriver har jeg kun menstruation i 5 dage og er min æggeløsning så stadig to uger efter det, har ikke min mens i 7 og 8 dage som andre.... Havde mens den 2 maj til den 6 maj og hvornår kan jeg teste positiv på æggelægnings test ?? Hjælp vil gerne have hjælp piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

HHC88

Man siger som regel at en ægløsning ligger på ca. 12. dagen (fra første mens dag), i en cyklus der er 28 dage. Men meget kan spille ind og kan være meeeget forskelligt fra person til person Antallet af dage du har mens behøver ikke betyde noget i forhold til ægløsningstidspunkt. Hvor lang er din cyklus? 

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

HHC88 skriver:

Man siger som regel at en ægløsning ligger på ca. 12. dagen (fra første mens dag), i en cyklus der er 28 dage. Men meget kan spille ind og kan være meeeget forskelligt fra person til person Antallet af dage du har mens behøver ikke betyde noget i forhold til ægløsningstidspunkt. Hvor lang er din cyklus? 

Er ikke helt med på hvad du mener ??

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

HHC88 skriver:

Min første dag i min sidste mens er 2 maj ?

Anmeld

7. maj 2013

HHC88

Anonym skriver:

Er ikke helt med på hvad du mener ??

Kort sagt, så afhænger dit tidspunkt for ægløsning af, hvor lang en cyklus du har? (Første mens dag til første mens dag).

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

Okay hvor mange dage der er imellem min mens .... Den 3 april fik jeg og anden gang var 2 maj ? Kan det hjælpe

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

HHC88 skriver:

Kort sagt, så afhænger dit tidspunkt for ægløsning af, hvor lang en cyklus du har? (Første mens dag til første mens dag).

Der er 30 dage imellem

Anmeld

7. maj 2013

HHC88

Anonym skriver:

Der er 30 dage imellem

Allright Ifølge denne beregner, vil din dag for ægløsning være omtrent d. 18. maj. Hvis jeg var dig, ville jeg begynde at teste 2 dage før, dvs. d. 16., og indtil du får en positiv test. Fra du får en positiv test vil selve ægløsningen ske 24-48 timer efter, så man anbefaler at være sammen hver anden dag i den frugtbare periode.

Håber du kan bruge det og held og lykke med PB

http://www.aegloesningsberegner.dk/ 

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

HHC88 skriver:

Allright Ifølge denne beregner, vil din dag for ægløsning være omtrent d. 18. maj. Hvis jeg var dig, ville jeg begynde at teste 2 dage før, dvs. d. 16., og indtil du får en positiv test. Fra du får en positiv test vil selve ægløsningen ske 24-48 timer efter, så man anbefaler at være sammen hver anden dag i den frugtbare periode.

Håber du kan bruge det og held og lykke med PB

http://www.aegloesningsberegner.dk/ 

Mange tak for hjælpen. Det hjalp meget, så begynder bare at teste fra den 16 maj af og så er vi sammen hver anden dag

Anmeld

7. maj 2013

l.kjoeller

det er heeeelt individuelt. nogen har allerede dag 12 i cyklus nogen dag 18 - masser af tests er vejen frem. helt og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.