Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jubíiii Så er det imorgen, at jeg skal have mine nye solbriller - så kan sommeren 2013 bare kom an (dog skal vi vist lige have nogle regne-dage overstået)
Vis mig din
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Jubíiii Så er det imorgen, at jeg skal have mine nye solbriller - så kan sommeren 2013 bare kom an (dog skal vi vist lige have nogle regne-dage overstået) Vis mig din
De ser rigtig fine ud!
Jeg har ingen billeder af mine. Jeg har et par Gucci, lidt med form som de klassiske Ray Bans og så et par Georg Jensen. Jeg går sjældent med solbriller, men de er da gode at have når jeg husker dem
Her er mine... De er fra sommeren sidste år.
simone91 skriver: Hvor er de fede Jeg har disse
Hvor er de fede Jeg har disse
Tulle28 skriver: Iiiih de er SÅ pæne! Dem har min mand også i sorte og min svigerinde i samme farve som dine Jeg gad også godt have dem, men mit ansigt er lidt for lille og smalt til at de ser smarte ud på mig
Iiiih de er SÅ pæne! Dem har min mand også i sorte og min svigerinde i samme farve som dine Jeg gad også godt have dem, men mit ansigt er lidt for lille og smalt til at de ser smarte ud på mig
Den findes i to størrelser - 56 og 60 (jeg har selv str. 60)
De er også fede har altid ønsket mig dem (både med brune glas), men modellen passer bare ikke mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128