Hjælp til tatovering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
5 svar
1 synes godt om
7. maj 2013

Bertris

Er der nogen herinde som er gode til at tegne som vil prøve at hjælpe mig lidt? 
Vil gerne have lavet en tattoo der skal symbolisere min prinsesse. 
Her er lidt billeder til "hjælp" hvis nogen er friske på at kaste sig ud i det Havde tænkt noget ala det på den sidste tegning bare hvor der står 'Lilli'

Er selv elendig til at tegne  Men vil så gerne have den tatovering, og evt forslag til hvor den kunne sidde

(har på skulderbladet og bag øret i forvejen)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Ryberg

Nu kan jeg ikke tegne

Men gå ned til en tatovør og få det gjort...
Det er det deres job går ud på

Anmeld

7. maj 2013

Bertris

KittyGirl skriver:

Nu kan jeg ikke tegne

Men gå ned til en tatovør og få det gjort...
Det er det deres job går ud på

Nu er det en bestemt tatovør jeg vil have til at lave den, og ham kan jeg ikke bare gå ned til at få den tegnet desværre  
Ellers havde jeg allerede gjort det 

Anmeld

7. maj 2013

foto på lærred

Selv om du ikke kan få ham der skal tatovere den til at tegne den, så ville jeg helt klart se om jeg kunne få en anden til det for x antal kr. Tænker, at når det er noget du skal have hele livet så skal det være noget som er meget professionelt og pænt.

Anmeld

7. maj 2013

Bertris

foto på lærred skriver:

Selv om du ikke kan få ham der skal tatovere den til at tegne den, så ville jeg helt klart se om jeg kunne få en anden til det for x antal kr. Tænker, at når det er noget du skal have hele livet så skal det være noget som er meget professionelt og pænt.

Men det er ikke det jeg spørger om  
Jeg går ikke bare ned med en tilfældig tegning og siger jeg skal have den tatoveret  
Jeg vil blot have noget hjælp til tegningen, men ingen gider åbenbart hjælpe  

Anmeld

7. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvis du bor i København kan tattoo messe anbefales. De er enorm dygtige og kan helt sikkert tegne men flot tegning udfra de billeder, som jeg i øvrigt synes er smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.