øv og bøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
19 svar
2 synes godt om
7. maj 2013

Maja88

er gravid 20+0 og der er desværre lussingesyge i min datters dagpleje.. Jeg har desværre ikke haft det men er dog heller ikke smittet...

men skal så have taget blodprøver hver 14 dag mens det florerer dernede... i forvejen får jeg hver 4 uge tage blodprøver for mit stofskifte...

men det at min datter måske har lussingesyge gør at vi ikke  kan ses med vores dejlige venner torsdag.. vi skulle rigtig hygge ØV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Nessie

Æv altså, du bliver da en ren nålepude 

Anmeld

7. maj 2013

Maja88

Nessie skriver:

Æv altså, du bliver da en ren nålepude 

ja det er skønt.. eller...

gider det bare ikke.. kunne sidde mig ned og tude for tænkt nu hvis jeg får det og aaaargh... har holdt et af de børn som havde det i mine arme.. IDIOT MIG...

og kan jo heller ikke isolere mig.. men min datter kan jo smitte en gravid nede i rema og ih hvor jeg synes det er træls

Anmeld

7. maj 2013

Nessie

Maja88 skriver:

ja det er skønt.. eller...

gider det bare ikke.. kunne sidde mig ned og tude for tænkt nu hvis jeg får det og aaaargh... har holdt et af de børn som havde det i mine arme.. IDIOT MIG...

og kan jo heller ikke isolere mig.. men min datter kan jo smitte en gravid nede i rema og ih hvor jeg synes det er træls

Det er det også, men vil hun ikke ret hurtigt vise tegn på smitte?

Anmeld

7. maj 2013

Maja88

Nessie skriver:

Det er det også, men vil hun ikke ret hurtigt vise tegn på smitte?

nej desværre.. 6 uger fra smitte til udbrud.. og det smitter indtil det går i udbrud

Anmeld

7. maj 2013

Nessie

Maja88 skriver:

nej desværre.. 6 uger fra smitte til udbrud.. og det smitter indtil det går i udbrud

Ååårrrhhh altså, det er godt nok længe at vente 

Skal du så holde dig fra dagplejen, mens der er børn der måske er smittede?

Anmeld

7. maj 2013

Maja88

Nessie skriver:

Ååårrrhhh altså, det er godt nok længe at vente 

Skal du så holde dig fra dagplejen, mens der er børn der måske er smittede?

nej for de kan ikke gøre noget og vi kan ikke vide om de andre børn er smittet.. håber vi er heldige der ikke er flere smittede børn..

men skal så blodprøve screenes hver 14 dag og viser den så lige pludselig positiv skal jeg scannes meget ofte

Anmeld

7. maj 2013

Nessie

Maja88 skriver:

nej for de kan ikke gøre noget og vi kan ikke vide om de andre børn er smittet.. håber vi er heldige der ikke er flere smittede børn..

men skal så blodprøve screenes hver 14 dag og viser den så lige pludselig positiv skal jeg scannes meget ofte

Så krydser jeg fingre for at den ikke bliver positiv.

Vi har en veninde, som også blev udsat for smitte midt i graviditeten, og hun fik at vide at der ikke var ret stor risiko for barnet, når hun var så langt henne. Hun forblev heldigvis negativ, håber det samme for dig

Anmeld

7. maj 2013

Kløver

Øv det lyder trels. Aner faktisk ikke hvad lussingesyge er. Håber du ikke bliver ramt

Anmeld

7. maj 2013

Maja88

Nessie skriver:

Så krydser jeg fingre for at den ikke bliver positiv.

Vi har en veninde, som også blev udsat for smitte midt i graviditeten, og hun fik at vide at der ikke var ret stor risiko for barnet, når hun var så langt henne. Hun forblev heldigvis negativ, håber det samme for dig

nej risikoen er heldigvis ikke så stor nu men stadigvæk... ja håber godt nok den forbliver negativ og børnene ikke er smittet yderligere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.