Lille baby, 7+4..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. maj 2013

Baby-Dreamer

Jeg var til scanning på OUH idag.. Der var helt klart hjerteblink.. Men baby er meget for lille.. Hun sagde at den skulle være 10-15mm, men den er kun 3,5mm.. Og fik så den hårde besked at jeg ikke skal regne med at den bliver der.. Men så længe der er hjerteblink er jeg nu forhåbnings fuld...                Er der nogen der har oplevet noget lignende.? Og hvordan er det i såfald endt.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

ønskebørn74

Baby-Dreamer skriver:

Jeg var til scanning på OUH idag.. Der var helt klart hjerteblink.. Men baby er meget for lille.. Hun sagde at den skulle være 10-15mm, men den er kun 3,5mm.. Og fik så den hårde besked at jeg ikke skal regne med at den bliver der.. Men så længe der er hjerteblink er jeg nu forhåbnings fuld...                Er der nogen der har oplevet noget lignende.? Og hvordan er det i såfald endt.?

Kæmpe krammer og masser af tanker.. 

Hepper på at det bare er en sen starter!!! 

Anmeld

7. maj 2013

M&N

Baby-Dreamer skriver:

Ja desværre og det endte ikke specielt godt 

Håber ikke det er tilfældet hos dig 

Anmeld

7. maj 2013

Putomanen

Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg for dig.

Anmeld

7. maj 2013

Nessie

Det var en hård besked at få 

Det fik vi desværre også at vide sidst, og den gik jo desværre til.
Den var ca. 10 dage for lille.

Vi var dog lettede over at der ikke var hjerteblink ugen efter til skanning, så hvde den ligesom selv "taget beslutningen", og vi stod ikke og skulle tage en beslutning som var nærmest umulig for os.

Hvornår skal du skannes igen?

Krydser fingre for at alt går vel 

Anmeld

7. maj 2013

Baby-Dreamer

Jeg får svar imorgen om hvornår jeg skal komme igen.. Men regner med at det bliver i starten af næste uge..

Anmeld

7. maj 2013

Lauer

Årh nej, det er jeg ked af at høre :-(

alt hvad jeg har og håber det bedste for dig!

Anmeld

7. maj 2013

Babydrøm

Baby-Dreamer skriver:

Sender en masse  Og håber på det bedste 

Anmeld

7. maj 2013

l.kjoeller

øv da. for at det går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.