Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
**Ønskebabyen skriver: Dejligt med den gode scanning! håber på en god ÆU Torsdag
Dejligt med den gode scanning! håber på en god ÆU Torsdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Håber det allerbedste
Hvor er det spændende
Krydser fingre for at det er gode æg, og der er 2 til oplægning
Carina:-) skriver: Håber det allerbedste
Nessie skriver: Hvor er det spændende Krydser fingre for at det er gode æg, og der er 2 til oplægning
Putomanen skriver: Jeg var til scanning i dag som gik rigtig fint, ca 5-6 æggeblærer på hver side og 6, der er lige store. Æu bliver torsdag, og så forhåbentlig æo søndag inkl. akupunktur.Jeg håber virkelig, at der kommer nogle gode modne æg ud, så der bliver 2 guldæg at lægge op.Kryds fingre for mig på torsdag
Jeg var til scanning i dag som gik rigtig fint, ca 5-6 æggeblærer på hver side og 6, der er lige store. Æu bliver torsdag, og så forhåbentlig æo søndag inkl. akupunktur.Jeg håber virkelig, at der kommer nogle gode modne æg ud, så der bliver 2 guldæg at lægge op.Kryds fingre for mig på torsdag
La´chrissen skriver: Det er godt at høre, at det oppe over og at du producerer en masse fine æg. Så humøret kan blive lidt bedre. Jeg vil alt hvad jeg kan for jer
Det er godt at høre, at det oppe over og at du producerer en masse fine æg. Så humøret kan blive lidt bedre. Jeg vil alt hvad jeg kan for jer
Putomanen skriver: Ja, det er skønt så kan jeg også slippe for hormonerne. I øjeblikket kan jeg blive hidsig på min mand, hvis han sætter en kop forkert på bordet
Ja, det er skønt så kan jeg også slippe for hormonerne. I øjeblikket kan jeg blive hidsig på min mand, hvis han sætter en kop forkert på bordet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128