Fu** sa***!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
17 svar
18 synes godt om
7. maj 2013

Muhmi

Det er jo for godt vejr lige nu!!! NEEEEEEEEEEEEEiiiii hvor det nydes i fulde drag herhjemme!! OG OG OOOOG!!!! ........

Ejeren af DRØMMEhuset kommer forbi i dag og vil snakke om mulig leje af huset, med forkøbsret!!! AAAAAARGH!!! Kan slet ikke få armene ned, hvor vil det altså bare være PISSE fucking fedt at få det hus.... I aner slet ikke hvor meget det vil betyde for mig... Ej men altså... Prøver at lade være med at bande, men det kan jeg altså ikke, det er bare så fucking feeeedt!! Juhuuuuu!

Alt hvad I kan for at vi får lov at leje!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

haha så er vi i hvert fald 2 idag der har det sådan

YAY det spreder sig

super fedt at høre at tingene går den rigtige vej

Anmeld

7. maj 2013

esioul

Muhmi skriver:

Det er jo for godt vejr lige nu!!! NEEEEEEEEEEEEEiiiii hvor det nydes i fulde drag herhjemme!! OG OG OOOOG!!!! ........

Ejeren af DRØMMEhuset kommer forbi i dag og vil snakke om mulig leje af huset, med forkøbsret!!! AAAAAARGH!!! Kan slet ikke få armene ned, hvor vil det altså bare være PISSE fucking fedt at få det hus.... I aner slet ikke hvor meget det vil betyde for mig... Ej men altså... Prøver at lade være med at bande, men det kan jeg altså ikke, det er bare så fucking feeeedt!! Juhuuuuu!

Sikke en udsigt. Der kunne jeg godt sidde og nyde en kop kaffe

Anmeld

7. maj 2013

Gittemor09

weeee hvor dejligt...

nu er vi 3 der har det godt idag

Anmeld

7. maj 2013

Louise H.

7. maj 2013

wamse

Hvornår ved i om i kan få lov til at leje den?

Anmeld

7. maj 2013

bøllen

Muhmi skriver:

Ser godt nok TOTALT idylisk ud 

Anmeld

7. maj 2013

Frejsmor

Det ser da godt nok også rigtig lækkert ud altså!! Hvor fedt for jer hvis I kan få lov at leje med forkøbsret!!

Her nydes det dejlige vejr også i fulde drag, jeg har været ude at cykle for første gang i laaang tid..

Anmeld

7. maj 2013

Christina74

Jamen selv falder det hele da på plads 

Anmeld

7. maj 2013

Nemesis

Må jeg spørge hvorfor i vil leje først og ikke direkte købe det nu??
Ja undskyld hvis jeg spørger for privat, jeg undrer mig bare, for det er faktisk oftest billigere at eje det selv da i får et fradrag og samtidig koster det udlejer en skat som sikkert bliver lagt i oveni i jeres leje. huset er jo billigt og den månedlige ydelse ret lav, så måske et års rentefrihed eller noget var en mulighed i stedet.

.-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.