Gaveideer til 3 årig:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

2721

Tanja. skriver:

Hehe ja vildt ikke

Jeps, hun byttede alle sine sutter for en cykel af julemanden den 27marts

Vi elsker bObles og, isæR kyllingen er begge unger vilde med

Hvor er det vildt
Cykler hun så med støttehjul eller uden.
Charlie fræser jo byen tyndt på sin løbecykel, men havde slet ikke tænkt på cykel med pedal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

emsaroto

Altså Oskar er ikke helt tre endnu, men han siger fast at når han har fødselsdag næste gang (der bliver han tre), så ønsker han sig en kasket, et skateboard og et løbehjul ..

Han går meget op i det med et skateboard, men det var det jeg kunne hjælpe med hehe 

Anmeld

8. maj 2013

2721

emsaroto skriver:

Altså Oskar er ikke helt tre endnu, men han siger fast at når han har fødselsdag næste gang (der bliver han tre), så ønsker han sig en kasket, et skateboard og et løbehjul ..

Han går meget op i det med et skateboard, men det var det jeg kunne hjælpe med hehe 

Skateboard? Kan de allerede det?
Puha, jeg er vidst håbløst bagud.
Det kunne da godt være man skulle kigge på sådan et. Men hvor bruger de det?

Anmeld

8. maj 2013

emsaroto

2721 skriver:

Skateboard? Kan de allerede det?
Puha, jeg er vidst håbløst bagud.
Det kunne da godt være man skulle kigge på sådan et. Men hvor bruger de det?

Altså, det kan godt være Oskar bare er ALT for langt fremme? 
Men det er virkelig det eneste han snakker om, og han bliver 3 den 30. August.

Men den bruger de vel udenfor? Så tager man et sted hen, hvor der er en aftfald bane (foldbold, basketball ect ..) også får de hjelm og beskyttere på ben og arme, også prøver de sig frem

Anmeld

8. maj 2013

Koen.

2721 skriver:

Hvor er det vildt
Cykler hun så med støttehjul eller uden.
Charlie fræser jo byen tyndt på sin løbecykel, men havde slet ikke tænkt på cykel med pedal.

hun cykler med, men gfarmand har bukket dem så meget op at det er sjælendt de rent faktisk røre jorden

Lærke elskede jo os sin løbecykel, men hun mente hun var en stor pige så hun ønskede sig en stor pige cykel

Anmeld

8. maj 2013

2721

emsaroto skriver:

Altså, det kan godt være Oskar bare er ALT for langt fremme? 
Men det er virkelig det eneste han snakker om, og han bliver 3 den 30. August.

Men den bruger de vel udenfor? Så tager man et sted hen, hvor der er en aftfald bane (foldbold, basketball ect ..) også får de hjelm og beskyttere på ben og arme, også prøver de sig frem

Det ved jeg ikke om han er
Charlie bliver passer hjemme, så han høre nok ikke så meget om sådan noget. Dog ævler han tit om løbehjul

Men han allerstørste ønske er en rigtig bil og der går nok liiiiiige nogle år endnu

Ja okay, det lyder fornuftigt nok, tænkte bare lige at jeg da ikke turde lade ham gøre det på fortovet

Anmeld

8. maj 2013

2721

Tanja. skriver:

hun cykler med, men gfarmand har bukket dem så meget op at det er sjælendt de rent faktisk røre jorden

Lærke elskede jo os sin løbecykel, men hun mente hun var en stor pige så hun ønskede sig en stor pige cykel

Charlie har faktisk længe talt om at få en rigtig cykel, peger altid på dem og plager( han vil dog have en lyserød med blomster og kurv)

Anmeld

8. maj 2013

emsaroto

2721 skriver:

Det ved jeg ikke om han er
Charlie bliver passer hjemme, så han høre nok ikke så meget om sådan noget. Dog ævler han tit om løbehjul

Men han allerstørste ønske er en rigtig bil og der går nok liiiiiige nogle år endnu

Ja okay, det lyder fornuftigt nok, tænkte bare lige at jeg da ikke turde lade ham gøre det på fortovet

Nej ikke alene da jeg tænkte det skulle være lidt noget ligesom da de første gang var ude på deres løbe cykel hehe

Sådan stille og roligt, med mor og far.  

Anmeld

8. maj 2013

2721

emsaroto skriver:

Nej ikke alene da jeg tænkte det skulle være lidt noget ligesom da de første gang var ude på deres løbe cykel hehe

Sådan stille og roligt, med mor og far.  

Nej nej, selvfølgelig ikke alene
Tvivler bare på jeg har nerver til at han skulle gøre det på fortovet, sådan lige med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.