Sove ude i barnevogn i det her gode vejr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
5 svar
5 synes godt om
7. maj 2013

PrincessTanja

Hej allesammen.

Jeg ville bare lige føle mig ekstra sikker og spørge jer herinde; hvad ville I give en 3 måneder baby på af tøj når hun skal ud og trille og sove i barnevognen? Og hvad med dyne? Altså i det her gode lune vejr?

/Tanja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

skatja

PrincessTanja skriver:

Hej allesammen.

Jeg ville bare lige føle mig ekstra sikker og spørge jer herinde; hvad ville I give en 3 måneder baby på af tøj når hun skal ud og trille og sove i barnevognen? Og hvad med dyne? Altså i det her gode lune vejr?

/Tanja.

det kommer an på om om hun er et varmt barn

min søn var altid utrolig varm så han blev puttet kun i ble og med dyne

giv hende evt en kortærmet body på . Mere tøj ville jeg nok ikke give hende på, de får jo hurtigt varmen når det sover, og det er jo rigtig ubehageligt at vågne helt våd af sved.

Anmeld

7. maj 2013

Francisca

PrincessTanja skriver:

Hej allesammen.

/Tanja.

jeg ville give en langærmet bomulds body og et par løse bukser også evt lægge tæppe over. kommer an på hvor hun står og sover for er det i skyggen kan det godt være lidt køligere

Anmeld

7. maj 2013

Palaja

igår sov min søn (2 mdr) i en heldragt (uden kortærmet body under) og med et dynebetræk over sig og med overlæderet på barnevognen. Og selvfølgelig en tynd bomuldshat. Det var helt perfekt til ham. 

Anmeld

7. maj 2013

Fuglemor

Vores er knap et år. Men hun har en langærmede body og et par løse bukser på., hun sparker dynen af så tør ikke give mindre tøj på

Anmeld

7. maj 2013

Blirnokaldrigfru

Hue er ikke nødvendigt når der er over 10 grader , med mindre det blæser meget er hvad jeg har fået at vide min pige sveder altid, hun har sovet i langærmede body, strømpebukser og dynen over benene - og hun havde det endda lidt for varmt en på 3 mdr vil jeg foreslå det samme til - og så tjekke indimellem, er baby varm, dynen lidt ned, er baby kold, dynen lidt op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.