Mens smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.257 visninger
13 svar
8 synes godt om
7. maj 2013

**Ønskebabyen

Mens smerter i lænden og crinone kommer ud selv nu Min krop er ved at gøre klar til mens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

l.kjoeller

**Ønskebabyen skriver:

Mens smerter i lænden og crinone kommer ud selv nu Min krop er ved at gøre klar til mens

ikke nødvendigvis jeg havde mens smerter begge mine graviditeter. den ene gang spontan gravid- spontan abort. den anden gang samme behandling - fødte cecilie Ville ikke tage det som noget negativt nødvendigvis. Crinone kan være med til at give sammentrækninger.

Held og lykke med det

Anmeld

7. maj 2013

Lauer

Rolig nu, søde.. jeg har haft mens smerter i 3 dage, crinone vælter ud, og alligevel står jeg med en positiv test i dag.. op med humøret, og masser af  her fra. Ved vi var BP dag samme dag, og det kunne være så fedt, hvis vi begge var heldige denne gang

til dig

Anmeld

7. maj 2013

**Ønskebabyen

Lauer skriver:

Rolig nu, søde.. jeg har haft mens smerter i 3 dage, crinone vælter ud, og alligevel står jeg med en positiv test i dag.. op med humøret, og masser af  her fra. Ved vi var BP dag samme dag, og det kunne være så fedt, hvis vi begge var heldige denne gang

til dig

Jeg tør ikke tro på det skulle være pga. graviditet

De er nøjagtig som ved mens/start på mens. Er/var dine også det?

Du er så heldig med din positive test

Anmeld

7. maj 2013

Lauer

**Ønskebabyen skriver:

Jeg tør ikke tro på det skulle være pga. graviditet

De er nøjagtig som ved mens/start på mens. Er/var dine også det?

Du er så heldig med din positive test

Hvis ikke det var fordi jeg stod med en positiv test i hånden, så ville jeg også forvente min mens hvert øjeblik det skal være, så har det på akkurat samme måde..

Hvornår er det du kan teste?

Anmeld

7. maj 2013

**Ønskebabyen

Lauer skriver:

Hvis ikke det var fordi jeg stod med en positiv test i hånden, så ville jeg også forvente min mens hvert øjeblik det skal være, så har det på akkurat samme måde..

Hvornår er det du kan teste?

Okay.
Jeg har jo bp på Fredag. ÆO var lørdag den 27/4. Jeg tog Ovitrelle Mandag den 22/4 kl 21.00.

Anmeld

7. maj 2013

Lauer

**Ønskebabyen skriver:

Okay.
Jeg har jo bp på Fredag. ÆO var lørdag den 27/4. Jeg tog Ovitrelle Mandag den 22/4 kl 21.00.

Så er det vel torsdag du kan teste, hvis man går ud fra at man kan regne med testen 14 dage efter ÆU? :-)

Anmeld

7. maj 2013

**Ønskebabyen

Lauer skriver:

Så er det vel torsdag du kan teste, hvis man går ud fra at man kan regne med testen 14 dage efter ÆU? :-)

Jaa, det er det vel. Åhh jeg tør ikke! Tror bare jeg venter på bp. Men er nu ret sikker på at mens når at vise sit grimme fjæs inden da, og så har man ligesom også svaret

Har du ellers haft nogle symptomer her i ventetiden?

Anmeld

7. maj 2013

Lauer

**Ønskebabyen skriver:

Jaa, det er det vel. Åhh jeg tør ikke! Tror bare jeg venter på bp. Men er nu ret sikker på at mens når at vise sit grimme fjæs inden da, og så har man ligesom også svaret

Har du ellers haft nogle symptomer her i ventetiden?

Jeg har både haft mens smerter, men også brystspændinger - men dem har jeg nu haft lige siden jeg startede i behandling.. var sikker på at mens ville komme, siden brystspænding var aftagende (har stadig spændinger, men ikke så slemt mere), og mens smerter tiltagende, men en test sagde alligevel positiv her til morgen.. :-) Jeg tester nu i morgen igen! ;-)

Anmeld

7. maj 2013

**Ønskebabyen

Lauer skriver:

Jeg har både haft mens smerter, men også brystspændinger - men dem har jeg nu haft lige siden jeg startede i behandling.. var sikker på at mens ville komme, siden brystspænding var aftagende (har stadig spændinger, men ikke så slemt mere), og mens smerter tiltagende, men en test sagde alligevel positiv her til morgen.. :-) Jeg tester nu i morgen igen! ;-)

Okay. Jeg har INTET mærket. Overhovedet! Derfor er jeg sikker på det er mens der er på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.