Hjælp! Så vi kan komme i seng :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. maj 2013

Bshizzle

Hey Tøser 

Viste ikke lige hvor jeg skulle ligge dette indlæg, så det blev her! 

Sagen er den at vi endelig er kommet på plads i vores "nye" lejlighed men vi sover i den ene stue! 

Grunden er at vores soveværelse ligger i den ene ende af huset i forhold til børnenes værelser! 

Så vi kan ikke høre den lille hvis han vågner om natten (plejer han aldrig.. Men det kunne ske!!). 

Den store dreng kan selv stå op hvis han mangler eller skal noget. 

Men derfor har jeg er spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe os vi kan komme i seng 

Kan man få en slags alarm - kalde anlæg - baby udstyr til værelset så vi hele tiden kan høre den lille??! 

- istedet for vores Babyalarm som bare blir varm af at stå i laderen.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

ønskebørn74

Bshizzle skriver:

Hey Tøser 

Sagen er den at vi endelig er kommet på plads i vores "nye" lejlighed men vi sover i den ene stue! 

Grunden er at vores soveværelse ligger i den ene ende af huset i forhold til børnenes værelser! 

Så vi kan ikke høre den lille hvis han vågner om natten (plejer han aldrig.. Men det kunne ske!!). 

Men derfor har jeg er spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe os vi kan komme i seng 

Kan man få en slags alarm - kalde anlæg - baby udstyr til værelset så vi hele tiden kan høre den lille??! 

Lyder til at i skal have en ny baby Alarm.. De findes idag også med kamera.. 

Anmeld

7. maj 2013

modesty

Bshizzle skriver:

Hey Tøser 

Det er jo lige præcis dét en baby alarm er til for? Ja, I skal nok have en ny hvis den ikke kan holde til at stå i laderen natten over.

Jeg kan anbefale den her:

http://www.babyalarm-test.dk/1-neonate-bc5500a.html

Anmeld

7. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Køb en walkitalki i Harald Nyborg! Det bruger vi som baby alarm vh stine

Anmeld

7. maj 2013

Bshizzle

ønskebarn74 skriver:

Lyder til at i skal have en ny baby Alarm.. De findes idag også med kamera.. 

Jeg kan osse sagtens bruge den baby alarm vi har, men det ville bare være lettere hvis der findes et udstyr som man ikke skulle tænde og skulle for hver morgen og aften. 

Anmeld

7. maj 2013

Bshizzle

Vi har sådan en babyalarm.. 

Men ville bare høre om nogle kendte et andet udstyr man kunne bruge istedet? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2013

Frejsmor

Mon ikke I bare trænger til en ny babyalarm?

Vores babyalarm kan i hvert fald sagtens være tændt og i opladeren uden at den bliver varm eller på anden måde er træls..

Baby-enheden er altid tændt inde på lillemandens værelse, så tænder og slukker jeg bare forældre-enheden når vi går i seng/står op, det synes jeg i hvert fald ikke er særlig besværligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.