Pylre mor.. Mig? Nej da

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
8 svar
1 synes godt om
7. maj 2013

Sujan

Er da ikke fordi jeg er en pylre mor jeg ligger her og ikke kan sove:-) he he

Min datter på 1 år skal have dræn om 5 timer. Noget som rigtig mange andre børn får. Er er meget lille indgreb og hun skal kun være i narkose 5 min. Der er ingenting i det.

Og alligevel ligger jeg her og kan ikke sove... Hvad sker der lige for det... Tænker: hvordan går morgenen nu uden mad? Hun kommer ud af sine trygge rutiner og kan ikke forklare hvorfor! Hvad siger hun til narkosen? Bliver hun forvirret/ bange? Hvordan hjælper jeg hende bedst muligt? Hvordan mon resten af dagen forløber? Er hun træt? Øm?

Før jeg fik børn havde jeg en forventning om, hvordan jeg ville være som mor.. Det holder slet ikke stik:-) jeg er noget mere pylret end jeg havde forestillet mig. Før jeg fik børn og andres børn slog sig eller skulle have dræn eller sådan noget, var jeg meget sådan, slap nu af, det sker, børnene skal nok klare den, de lære noget af det o.s.v
NU er jeg sådan... Mit barn har ondt og det er min skyld.HULK!!!

Er jo for helvede bare et dræn.. Slap nu af:-) he he utrolig som man ændre sig. Og synes bare det er dejligt at man hele tiden lære noget nyt om sig selv.

Er sikker på min lille trold nok skal klare det og være sej:-) i modsætning til hendes mor:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

FruK

God bedring - håber drænene hjælper.

Jeg har været der masser af gange med min søn, og det er overhovedet ikke sjovt første gang. Men til gengæld har han ingen problemer haft, så længe drænene sad i.

Anmeld

7. maj 2013

Sujan

7. maj 2013

Sujan

FruK skriver:

God bedring - håber drænene hjælper.

Jeg har været der masser af gange med min søn, og det er overhovedet ikke sjovt første gang. Men til gengæld har han ingen problemer haft, så længe drænene sad i.

Hvordan har de det resten af dagen efterfølgende?

Anmeld

7. maj 2013

Klumpe-dumpe

Sujan skriver:

Min datter har haft det fint efter drænene er lagt. I sept fik hun lagt Kl 08.00 og vi fløj på ferie Kl 16.00 ingen problem i det hun fik første gang da hun var 10 mdr. Det var dog på sygehuset dengang fordi ørelægen ikke ville pga hendes forhistorie

Anmeld

7. maj 2013

Janni.

Åh hvor jeg kender følelsen. Vi var i samme situation for cirka 8 mdr siden. Vil tænke på jer.
Her gik det rigtig godt med det hele.

Det eneste jeg virkelig var rystet over, er at han knap havde slået øjnene op, før vi blev bedt om at tage hjem. Håber i får noget bedre behandling.

Anmeld

7. maj 2013

Fenja09

Min datter på 1 år skal have dræn om 5 timer. Noget som rigtig mange andre børn får. Er er meget lille indgreb og hun skal kun være i narkose 5 min. Der er ingenting i det.

Og alligevel ligger jeg her og kan ikke sove... Hvad sker der lige for det... Tænker: hvordan går morgenen nu uden mad? Hun kommer ud af sine trygge rutiner og kan ikke forklare hvorfor! Hvad siger hun til narkosen? Bliver hun forvirret/ bange? Hvordan hjælper jeg hende bedst muligt? Hvordan mon resten af dagen forløber? Er hun træt? Øm?

Før jeg fik børn havde jeg en forventning om, hvordan jeg ville være som mor.. Det holder slet ikke stik:-) jeg er noget mere pylret end jeg havde forestillet mig. Før jeg fik børn og andres børn slog sig eller skulle have dræn eller sådan noget, var jeg meget sådan, slap nu af, det sker, børnene skal nok klare den, de lære noget af det o.s.v

Er jo for helvede bare et dræn.. Slap nu af:-) he he utrolig som man ændre sig. Og synes bare det er dejligt at man hele tiden lære noget nyt om sig selv.

Er sikker på min lille trold nok skal klare det og være sej:-) i modsætning til hendes mor:-)

Det er jo helt naturligt at du bekymrer dig når du er mor! Min datter har også lige fået lagt dræn og uanset hvor lille et indgreb det er så er det virkelig ubehageligt, især fordi hun græd så forfærdeligt da hun skulle sove og derudover er det aldrig rart når ens børn skal i narkose, uanset hvor "let" den er.

Min datter var først "normal" igen omkring middag og hun fik lagt dræn kl 08.00 om morgenen. De sagde ellers at hun sagtens kunne spise morgenmad når vi kom hjem ( ca. kl. 09.00) men det kunne hun ikke. Det var først efter nogle dage at hun fik det skidt og kom på pencilin ( helt alm. hvis drænet f.eks. falder ud) desværre fandt vi så ud af at hun ikke tåler pencilin, så hun har været igennem en værre omgang.

Men jeg er sikker på at det hele nok skal gå rigtig fint med din datter og håber hun får det meget bedre bagefter!

/Fenja

Anmeld

7. maj 2013

FruK

Sujan skriver:

Jeg tror at der er meget forskel på, hvordan de reagerer på det.

Min søn er altid vågnet fra bedøvelsen 100% frisk. Han har ikke haft ondt eller noget bagefter. 

Anmeld

7. maj 2013

CarinaSB

Sujan skriver:

Min søn på 3,5 år skal have lagt dræn i på mandag .. Og jeg frygter det .. Godt nok har han været i narkose 2 gange .. første gang i 3 timer og anden gang i næsten 4 .. Men det værste denne gang er at han først har en tid 14.45 .. og må jo sidst spise kl 8 .. og er der en der er mad glad så er det ham .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.