Er da ikke fordi jeg er en pylre mor jeg ligger her og ikke kan sove:-) he he
Min datter på 1 år skal have dræn om 5 timer. Noget som rigtig mange andre børn får. Er er meget lille indgreb og hun skal kun være i narkose 5 min. Der er ingenting i det.
Og alligevel ligger jeg her og kan ikke sove... Hvad sker der lige for det... Tænker: hvordan går morgenen nu uden mad? Hun kommer ud af sine trygge rutiner og kan ikke forklare hvorfor! Hvad siger hun til narkosen? Bliver hun forvirret/ bange? Hvordan hjælper jeg hende bedst muligt? Hvordan mon resten af dagen forløber? Er hun træt? Øm?
Før jeg fik børn havde jeg en forventning om, hvordan jeg ville være som mor.. Det holder slet ikke stik:-) jeg er noget mere pylret end jeg havde forestillet mig. Før jeg fik børn og andres børn slog sig eller skulle have dræn eller sådan noget, var jeg meget sådan, slap nu af, det sker, børnene skal nok klare den, de lære noget af det o.s.v
NU er jeg sådan... Mit barn har ondt og det er min skyld.HULK!!!
Er jo for helvede bare et dræn.. Slap nu af:-) he he utrolig som man ændre sig. Og synes bare det er dejligt at man hele tiden lære noget nyt om sig selv.
Er sikker på min lille trold nok skal klare det og være sej:-) i modsætning til hendes mor:-)
Anmeld