Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
3 svar
4 synes godt om
6. maj 2013

Anonym trådstarter

Mig og min mand havde sex, har utallige gange sagt jeg ikke vil have sex uden kondom, da jeg ikke vil være gravid igen, har en søn på 6 mdr. Og jeg passer på ham laver mad, rengør og servere manden mad, så skal fandme ikke stå med 2 børn og alt arbejde. Han sad på sofaen pg ville have sex, jeg havde helt glemt at han ingen kondom har på, men umdervejs kom J i tanke om det.. Og er røv sur og ked af det.. Tænk hvis j bliver gravid... jeg vil ikke have flere børn nu... Han sagde jamen der sker ikke noget. Det irritere mig pg jeg kan slet ikke stole på ham... Grrr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

mor88

Anonym skriver:

Mig og min mand havde sex, har utallige gange sagt jeg ikke vil have sex uden kondom, da jeg ikke vil være gravid igen, har en søn på 6 mdr. Og jeg passer på ham laver mad, rengør og servere manden mad, så skal fandme ikke stå med 2 børn og alt arbejde. Han sad på sofaen pg ville have sex, jeg havde helt glemt at han ingen kondom har på, men umdervejs kom J i tanke om det.. Og er røv sur og ked af det.. Tænk hvis j bliver gravid... jeg vil ikke have flere børn nu... Han sagde jamen der sker ikke noget. Det irritere mig pg jeg kan slet ikke stole på ham... Grrr

Det lyder slet ikke som et godt, stabilt og jævnbyrdigt forhold i har! Din mand må sku da mande sig op og tage vare på sin kvinde. 

hjemme hos os har vi begge arbejde, hvilket betyder at arbejdsopgaverne i hjemmet bliver delt ca jævnt imellem os. Nogle gange laver han mere, nogle gange laver jeg mere. Slut prut, ingen diskussion. Min mand er en lige så stor del af vores lille familie som jeg er, hvilket betyder at han må yde lige så meget som jeg gør. Og det er han fuldkommen enig i  Og hvis den ene synes at den anden er blevet lidt doven, så snakker vi om det, da det for det meste er pga arbejdspres. Jeg siger ikke, at i skal gøre på samme måde som vi, men en mand må da have respekt for sin kvinde, og i særdeleshed respekt for moren til sine børn. Hvis din mand ikke kan give dig det, så har han ikke fortjent dig.

hvis der er gået under 72 timer, er en fortrydelsespille en mulighed. Det fås i håndkøb.

Masser af Og al held og lykke 

Anmeld

7. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hvorfor beder du ikke din voksne kæreste om at hjælpe til derhjemme? Har du fortalt ham at du ønsker et ligeligt forhold, hvor i begge samarbejder om de fælles opgaver der er når man er i et forhold og også har barn sammen?

Derudover vil jeg sige, at det ikke kun er ham der skal sørge for at i bruger kondom - han kunne jo have glemt det ligeså vel som du først fandt ud af det "in the heat of the moment". Der må jeg altså sige at det går begge veje.

Men håber da ikke at du er blevet gravid når du ikke ønsker det - og hiv fat i manden og sig han skal lette rumpetten og hjælpe til!

/Fenja

Anmeld

7. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

det virker ikke som et jævnbyrdigt forhold. I har vidst flere ting end beskyttelse at tale om.

men lige en undren: p-piller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.