Bliver nød til at gå fra min kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg får absulolut INGEN kærlighed fra ham. Det gør det så heller ikke bedre at jeg ikke har en eneste veninde eller ikke engang en bekendt at tale med. Er faktisk alene i verden ud over min søn og min mor men for at få plads til en der gider mig og vil vise lidt kærlighed bliver jeg nød til at løsrive mig. Åh hvor er det dog hårdt. Vores sex er end ikke rart mere. Det er nedern. Og han er en million år om at komme. Han skal kæmpe efor det. Hvis jeg prøver at vise kærlighed eller bare tale med ham bare sludre, ja så bliver jeg afvist. Har det så skidt psykisk af det efterhånden. Har bare lyst til at skrige. Øv. Havde aldrig troet jeg skulle blive så ensom. Og så når jeg endda har min egen lille familie. burde jo ikke gå og føle mig som Palle værdag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Krussedulle

Sender et stort kram!

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Sender et stort kram!

Tak 

Anmeld

6. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Jeg får absulolut INGEN kærlighed fra ham. Det gør det så heller ikke bedre at jeg ikke har en eneste veninde eller ikke engang en bekendt at tale med. Er faktisk alene i verden ud over min søn og min mor men for at få plads til en der gider mig og vil vise lidt kærlighed bliver jeg nød til at løsrive mig. Åh hvor er det dog hårdt. Vores sex er end ikke rart mere. Det er nedern. Og han er en million år om at komme. Han skal kæmpe efor det. Hvis jeg prøver at vise kærlighed eller bare tale med ham bare sludre, ja så bliver jeg afvist. Har det så skidt psykisk af det efterhånden. Har bare lyst til at skrige. Øv. Havde aldrig troet jeg skulle blive så ensom. Og så når jeg endda har min egen lille familie. burde jo ikke gå og føle mig som Palle værdag. 

til dig.

Anmeld

6. maj 2013

MIWULA

6. maj 2013

Bshizzle

Først en Til dig.. 

Har i prøvet at sætte jer ned sammen alene og snakke tingene igennem og få lagt ALT på bordet hvad der nager jer? 

Evt Parterapi? 

Det kan være at han føler han gir dig masser af kærlighed, men du bare har svært ved at tá imod det. 

Eller omvendt?

du er velkommen til at skrive.. Ligger altid øre til 

Anmeld

6. maj 2013

5timesacharm..right?

Stort kram herfra! Det er aldrig rart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.