Tabt dræn, skal vente til Torsdag (i næste uge!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. maj 2013

Anonym trådstarter

Oprettede en tråd tidligere, er li ano da jeg ikke ønsker at hænge ørelægen ud...
Men jeg skrev min søn havde var ved at miste sit dræn, jeg kørte akut ind til ørelægen i håb om de ville tilse ham, det ville de hvor de kunne konstatere at drænet var på vej ud og han var total rød og havde ingen funktion i det øre

Nu sidder jeg så med en dreng der har SÅ ondt,kan ikke sove,selvom han sidder næsten op, er proppet med Panodil og pencillin for øret - også skal ha vente til TORSDAG I NÆSTE UGE! på at blive opereret, da der jo er helligdag Torsdag (fair nok, men havde nok regnet med de opererede Onsdag, da ik med de slet ikke gjorde det i denne her uge)

Det jo ikke for sjov at min søn er så afhængig af sine dræn - fårk der er langt tid til Torsdag d.16 Maj!!!!!

Skulle bare ud med det.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Oprettede en tråd tidligere, er li ano da jeg ikke ønsker at hænge ørelægen ud...
Men jeg skrev min søn havde var ved at miste sit dræn, jeg kørte akut ind til ørelægen i håb om de ville tilse ham, det ville de hvor de kunne konstatere at drænet var på vej ud og han var total rød og havde ingen funktion i det øre

Nu sidder jeg så med en dreng der har SÅ ondt,kan ikke sove,selvom han sidder næsten op, er proppet med Panodil og pencillin for øret - også skal ha vente til TORSDAG I NÆSTE UGE! på at blive opereret, da der jo er helligdag Torsdag (fair nok, men havde nok regnet med de opererede Onsdag, da ik med de slet ikke gjorde det i denne her uge)

Det jo ikke for sjov at min søn er så afhængig af sine dræn - fårk der er langt tid til Torsdag d.16 Maj!!!!!

hos "min" ørelæge ligger de kun dræn om torsdagen så ja der vil altid være ventetid. De skal jo ha narksoselæge ind og det kan de jo ik ha hver dag

Anmeld

7. maj 2013

FruK

Her gør de det kun en gang hver anden uge.

Men penicillinen skulle da gerne komme til at hjælpe. God bedring! 

Anmeld

7. maj 2013

Dot D

Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre... Håber virkeligt, at medicinen virker, så I kan få lidt ro på i den laaaaaaange ventetid...

Anmeld

7. maj 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Ja, der er længe til når han har ondt, så kan godt følge dit moderhjerte.Min datters dræn er også røget ud ( min. 1 uge siden) hun kom også på pencilin - DESVÆRRE viste det sig at hun er allergisk overfor den bredspektret pencilin som ørelægerne udskriver. Så vi havde nogle forfærdelige dage med voldsom udslæt over hele kroppen - det var værre end det med ørerne! Fik af vide af vagtlægen at rigtig mange børn slår ud af den form for pencilin, men håber da at din søn tåler det, så han kan få det bedre. For det skulle jo meget gerne virke

Her hvor vi bor (Aalborg) operere de kun om Fredagen og den dag kan man hverken lave tidsbestilling eller andet. Tlf er lukket.

Rigtig god bedring med ham - håber snart det er ovre så han hurtigt er ovenpå igen!

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.