Ja jeg er bare lidt forbløffet her til aften..
Min mand sender og giver uklare signaler - og tilmed blandede så kan ikke helt greje det nu her..
Vi har talt om løbende et års tid eller to at Elias burde blive storebror - vi har ikke igangsat pb2. Det er blevet ved snakken. Især da jeg var arbejdsløs efter endt uddannelse (er i fast job nu) Så når vi har sexet har han Haft kondom på.
For to uger siden sad vi og så en reklame om en fin lille hvid bil - hvorpå han siger: Ja den kunne der måske godt være en eller to barnevogne i.
Fordi vi sad økonomisk hårdt i det da jeg i en periode kun var i løntilskud var aftalen at barn og dyr måtte vente (vi har to hunkatte) men vil gerne have en hund. En labrador han.
Der har været mange episoder hvor enten det ene eller det andet kom på tale.
Nuvel her til aften ringer vi lige sammen for at snakke da jeg er faldet over den sødeste labradorhanhund på fb som søger nyt hjem. Han er yderst interesseret og det snakker vi lidt om i Tlf hvorpå han så pludselig nævner at vi skal have talt sammen om vi skal have hund og om vi så skal have et barn mere og om Elias overhovedet skal være storebror og - ja meget store samtaleemner sådan lige ud af det blå - og jeg siger så at det med om vi kun skal have eet barn kan jeg slet ikke tage stilling til nu og heller ikke vil førend min egen krop siger fra, har været skruk i et stykke tid men mener ikke rigtig jeg har nævnt det for min mand da jeg ikke havde prøvet at have det sådan før og tænker at den tid nok skal komme hor han også gerne vil oprigtig. Så jeg siger at dås længe min krop fungerer så vil jeg ikke udelukke et barn mere og holder mulighederne åbne - på en eller anden måde så tolker han det som om jeg holder ALLE muligheder åbne koste hvad det vil
det vil så sige at han mener jeg ville finde en anden mand at lave et barn på hvis han ikke vil (hvilket ikke er kommet til udtryk før lige her i aften?!) Og jeg tænker bare at det slet ikke skulle forståes på den måde for det har jeg absolut ingen intentioner om og det fortalte jeg ham... Men blev dybt chokeret fordi det kom som et lyn - og han begyndte at snakke om at han havde sagt at han ikke ville være en gammelfar og han fylder vist nok 42 år i år men er livlig som en vårhare så jeg sidder bare sådan lidt tilbage og tænker: Hvad skete der lige der? Bare fordi han er nede ved hans forældre, med Elias så får han pludselig disse tanker for der var ikke noget igår aftes... Jeg fandt det bare meget mærkeligt... Og nej hans forældre har ikke noget med sagen at gøre. Det er bare der han er lige nu For at ordne fliser for dem. Men sådan lidt ala hvis jeg tog ud for at købe ind, kyssede ham inden jeg kørte og vil skilles når jeg kommer hjem?! Det ville også gøre ham paf. Så forsøgte vi at dreje samtalen ind på hvordan vores dage havde været for kunne slet ikke sidde og snakke i Tlf om det - uforberedt - men mens vi snakkede havde jeg bare lige dét i baghovedet at jeg syntes det var noget mærkeligt noget.. Ja og nu delte jeg altså det lige med jer - måske har I noget på tungen - ja ved det Rikke er noget I kan hjælpe med men måske har I alligevel nogen guldkorn i ærmet
Kunne mærke jeg blev taget med bukserne nede og ikke på den gode måde 
Anmeld