Ubrugelige mutant æg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
7 svar
4 synes godt om
6. maj 2013

et-ønske

Ihhhhh altså, skulle til samtale hos gyn i dag og min krop er endnu mere umulig end først antaget!!

Jeg har nu et temmelig stort æg i højre side, ja 32 mm Han kunne godt forstå at jeg har haft ondt!! Hmmmmm men nu skal vi så bare vente på at min krop har tænkt sig at skille sig af med det mutant æg..... Ægget kan ikke bruges til noget som helst (som jeg har forstået det). Så nu skal jeg for mens inden den 30/5 når jeg skal scannes igen.

Jeg var overbevist om at vi skulle skridtet videre nu! Men nej nej, han tror på mig siger han gad nok vide om han kan se noget jeg ikke kan?! Nå men jeg er sat op i metformin, og så sagde han på sin helt egen måde, at hvis jeg nu kunne lukke munden og lette r.... lidt, så ville det bestemt ikke være nogen skade til......
Sååååååååå shape-up-appén er installeret - og mor har talt kalorier hele dagen, og motioneret det halve af aftenen

Jeg tror aldrig at jeg bliver gode venner med min pco

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

tarkoflen

Åhh hvor irriterende for dig

Jeg håber at du får mens og l kan komme i gang!

Anmeld

6. maj 2013

et-ønske

tarkoflen skriver:

Åhh hvor irriterende for dig

Jeg håber at du får mens og l kan komme i gang!

Tak Håber godt nok også snart at mine hormoner kommer lidt mere i balance

Anmeld

6. maj 2013

ønskebørn74

babywish13 skriver:

Ihhhhh altså, skulle til samtale hos gyn i dag og min krop er endnu mere umulig end først antaget!!

Jeg har nu et temmelig stort æg i højre side, ja 32 mm Han kunne godt forstå at jeg har haft ondt!! Hmmmmm men nu skal vi så bare vente på at min krop har tænkt sig at skille sig af med det mutant æg..... Ægget kan ikke bruges til noget som helst (som jeg har forstået det). Så nu skal jeg for mens inden den 30/5 når jeg skal scannes igen.

Jeg var overbevist om at vi skulle skridtet videre nu! Men nej nej, han tror på mig siger han gad nok vide om han kan se noget jeg ikke kan?! Nå men jeg er sat op i metformin, og så sagde han på sin helt egen måde, at hvis jeg nu kunne lukke munden og lette r.... lidt, så ville det bestemt ikke være nogen skade til......
Sååååååååå shape-up-appén er installeret - og mor har talt kalorier hele dagen, og motioneret det halve af aftenen

Har du snakket med ham om victoza til din PCO...?

Det har været et vidundermiddel for mig.. 

Anmeld

6. maj 2013

BigHope13

babywish13 skriver:

Ej sikke da en omgang kan da godt forstå du har haft smerter med det kæmpe æg, og så kan det ikke engang bruges til en skid
kæmp søde ven, synes måske ikke lige man kan sige let r*ven, og ved da heller ikke om du har behov for det men det hjælper selvfølgelig nogle med pco deriblandt mig selv. så nyd det gode vejr og kom lidt ud hvis du har mulighed håber der snart sker noget positivt på din vej

Anmeld

7. maj 2013

et-ønske

ønskebarn74 skriver:

Har du snakket med ham om victoza til din PCO...?

Det har været et vidundermiddel for mig.. 

Nej det kender jeg slet ikke hvad er det og hvad hjælper det for??

Anmeld

7. maj 2013

et-ønske

BigHope13 skriver:

Ej sikke da en omgang kan da godt forstå du har haft smerter med det kæmpe æg, og så kan det ikke engang bruges til en skid
kæmp søde ven, synes måske ikke lige man kan sige let r*ven, og ved da heller ikke om du har behov for det men det hjælper selvfølgelig nogle med pco deriblandt mig selv. så nyd det gode vejr og kom lidt ud hvis du har mulighed håber der snart sker noget positivt på din vej

Tak søde
Jeg har hentet den app der hedder "shape up" det er fantastisk nu skal og VIL jeg bare!! Det skal ikke være min vægt der står i vejen på ønske barnet

Anmeld

7. maj 2013

BigHope13

babywish13 skriver:

Tak søde
Jeg har hentet den app der hedder "shape up" det er fantastisk nu skal og VIL jeg bare!! Det skal ikke være min vægt der står i vejen på ønske barnet

Så fedt sikke en motivation det kan være du også får det lidt bedre med det hele fordi du flytter fokus lidt væk. kæmpe kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.