Gaver til 2 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

Maja_4000

michelledam skriver:

dde

Den der tegnemåtte var jeg lige inde og kigge på. Er det ikke noget værre vandpjaskeri eller?

Nej, det fungerer rigtig godt! Vi var rigtig glade for den - indtil Caroline nåede at overtegne den med kuglepen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Mother-love

Maja_4000 skriver:

Nej, det fungerer rigtig godt! Vi var rigtig glade for den - indtil Caroline nåede at overtegne den med kuglepen

Øv ja det er jo så hvad der sker. De kan jo ikke rigtig forstå at man ikke kan bruge kuglepenne og blyanter

Anmeld

7. maj 2013

Maja_4000

michelledam skriver:

Øv ja det er jo så hvad der sker. De kan jo ikke rigtig forstå at man ikke kan bruge kuglepenne og blyanter

Nej, netop .. Har overvejet at smide den i vaskemaskinen selvom man ikke må .. Men synes det er et forsøg værd :b

Anmeld

7. maj 2013

Mother-love

Maja_4000 skriver:

Nej, netop .. Har overvejet at smide den i vaskemaskinen selvom man ikke må .. Men synes det er et forsøg værd :b

Ja altså den er jo sådan set ødelagt så der kan jo ikke ske noget ved at prøve. Jeg ville ihvertfald prøve hvis det var mig.

Anmeld

7. maj 2013

foto på lærred

michelledam skriver:

Den der tegnemåtte var jeg lige inde og kigge på. Er det ikke noget værre vandpjaskeri eller?

Vi har den også og er rigtig glade for den. Ingen vandpjaskeri for du kommer vandet i pennen som kun "tegner" på pladen, dvs ingen vand andre steder.

Anmeld

7. maj 2013

Mother-love

foto på lærred skriver:

Vi har den også og er rigtig glade for den. Ingen vandpjaskeri for du kommer vandet i pennen som kun "tegner" på pladen, dvs ingen vand andre steder.

Tak for dit svar . Men hvad så når der er tegnet meget, ligger der så ikke meget vand på eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.