Opdate.. Er nu tilmeldt behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
12 svar
1 synes godt om
6. maj 2013

o1Mutte

Ja, men mens valgte så først at dukke op natten til igår, i stedet for Torsdag.. Den kom med sådan en styrke at jeg vågnede af det
Nå men jeg har så tilmeldt mig behandling i dag, og starter med pillerne i morgen

Og vores sygeplejerskesamtale skal vi også til i morgen, så der skal jeg ha kursus i at stikke mig selv Det hele er meget nyt og spændende..

Har lige et enkelt spørgsmål.. Skal pergotime tages på et bestemt tidspunkt hver dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Putomanen

Jeg har ikke selv fået pergotime, men det meste medicin skal tages på samme tid hver dag
Jeg for dig og håber, at samtalen går godt i morgen og at du hurtigt bliver en super stikker

Anmeld

6. maj 2013

o1Mutte

Putomanen skriver:

Jeg har ikke selv fået pergotime, men det meste medicin skal tages på samme tid hver dag
Jeg for dig og håber, at samtalen går godt i morgen og at du hurtigt bliver en super stikker

Okay så må jeg lige finde et godt tidspunkt

Jeg er heldigvis ikke bange for nåle, så hakker den bare ind

Anmeld

6. maj 2013

ønskebørn74

o1Mutte skriver:

Ja, men mens valgte så først at dukke op natten til igår, i stedet for Torsdag.. Den kom med sådan en styrke at jeg vågnede af det
Nå men jeg har så tilmeldt mig behandling i dag, og starter med pillerne i morgen

Og vores sygeplejerskesamtale skal vi også til i morgen, så der skal jeg ha kursus i at stikke mig selv Det hele er meget nyt og spændende..

Har lige et enkelt spørgsmål.. Skal pergotime tages på et bestemt tidspunkt hver dag?

Hvor spændende og ja pergotime skal tages samme tid hver dag..

Anmeld

6. maj 2013

esioul

o1Mutte skriver:

Uhh nu kommer det tæt på

Anmeld

6. maj 2013

o1Mutte

ønskebarn74 skriver:

Hvor spændende og ja pergotime skal tages samme tid hver dag..

Mega spændende

Okay, tak!

Anmeld

6. maj 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Uhh nu kommer det tæt på

Ja NU sker der noget

Anmeld

6. maj 2013

Amandasmor

alle fingerne for at det lykkes for jer anne-mette

Anmeld

6. maj 2013

o1Mutte

Amandasmor skriver:

alle fingerne for at det lykkes for jer anne-mette

Tak

Anmeld

6. maj 2013

Amandasmor

o1Mutte skriver:

Tak

der skal nok komme en lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.