Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var til scanning i Sønderborg idag.. Men desværre var det ikke den læge der egentlig skulle have scannet mig, da hun pludselig skulle til møde. Nå men hun begynder så, og kan ikke rigtig finde noget, der var bare skygger overalt på skærmen.. Hun finder den så endelig, men det er svært at se noget somhelst på den skærm.. Hun siger så at der må være noget galt med scanneren, men gør absolut intet ved det, hun fortsætter bare med at scanne.. Hun finder den et par gange, men kan pga kvaliteten ikke rigtig se om der er hjerteblink eller ej.. Så jeg bliver sendt hjem med beskeden om at hun ringer i morgen når hun har snakket med hende der skulle have scannet mig, og at jeg nok bare skal komme igen om 14dage.. Det er godt nok lang tid, efter at hun ikke rigtig kunne se noget som sådan.. Jeg skulle lige af med det..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baby-Dreamer skriver: Jeg var til scanning i Sønderborg idag.. Men desværre var det ikke den læge der egentlig skulle have scannet mig, da hun pludselig skulle til møde. Nå men hun begynder så, og kan ikke rigtig finde noget, der var bare skygger overalt på skærmen.. Hun finder den så endelig, men det er svært at se noget somhelst på den skærm.. Hun siger så at der må være noget galt med scanneren, men gør absolut intet ved det, hun fortsætter bare med at scanne.. Hun finder den et par gange, men kan pga kvaliteten ikke rigtig se om der er hjerteblink eller ej.. Så jeg bliver sendt hjem med beskeden om at hun ringer i morgen når hun har snakket med hende der skulle have scannet mig, og at jeg nok bare skal komme igen om 14dage.. Det er godt nok lang tid, efter at hun ikke rigtig kunne se noget som sådan.. Jeg skulle lige af med det..
Ville ikke gå forbi uden at give en !
Det må være en rigtig ubehagelig oplevelse, når man var så opsat på at se liv derinde
Øv en træls oplevelse ! har ellers kun gode oplevelser derfra ... Jeg ville nok også spørge i morgen når hun ringer tilbage om det ikke er muligt at få en scanning tidligere .. !
Øv hvor trist
Som de andre siger, ville jeg også bede om en scanning så hurtigt som muligt !
Sender lige et - håber du kommer hurtigere til scanning end de 14 dage..
Har lige snakket med "ønskebarn74" og vi er blevet enige om at jeg tager til Odense imorgen.. Har nemlig glemt at afbestille min tid til scanning derovre imorgen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128