Børn der flyver alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
8 svar
2 synes godt om
6. maj 2013

PernilleogLouis

Nogen herinde der har børn der har fløjet alene som kan dele deres erfaringer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Diana2013

PernilleogLouis skriver:

Nu ved jeg ikke hvor gamle dine børn er, men jeg fløj alene til London da jeg var 13, og ellers mener jeg man kan købe sig til at en person flyver med og følger barnet, det er jo også en mulighed

Anmeld

6. maj 2013

IT-nørd

PernilleogLouis skriver:

Min søn har fløjet mindst 20 gange alene, siden han var 5 år gammel og han elsker det! Han er nu 14 og klarer det selv. 

Hans far bor i udlandet og Nicolai har fløjet med SAS, Lufthansa, KLM og LOT. Han fløj til København, Frankfurt, Nice, Warshawa, Split og Amsterdam. 

Den fedeste oplevelse er at blive kørt rundt i lufthavne i de små biler

Anmeld

6. maj 2013

PernilleogLouis

Lenchick skriver:

Min søn har fløjet mindst 20 gange alene, siden han var 5 år gammel og han elsker det! Han er nu 14 og klarer det selv. 

Hans far bor i udlandet og Nicolai har fløjet med SAS, Lufthansa, KLM og LOT. Han fløj til København, Frankfurt, Nice, Warshawa, Split og Amsterdam. 

Den fedeste oplevelse er at blive kørt rundt i lufthavne i de små biler

hejsa Hvordan foregår det ? Hvor aflevere man barnet?? ALtså faktisk er det kun til Bornholm så selve flyveturen er kun 35 min men er da lidt nervøs for det og kan ikke rigtig beslutte mig om det er en god ide

Anmeld

6. maj 2013

IT-nørd

PernilleogLouis skriver:

hejsa Hvordan foregår det ? Hvor aflevere man barnet?? ALtså faktisk er det kun til Bornholm så selve flyveturen er kun 35 min men er da lidt nervøs for det og kan ikke rigtig beslutte mig om det er en god ide

Den gang Nicolai fløj alene fik jeg lov til at gå med ham næsten helt ud til flyet - han blev hentet af en stewardesse og de gik ombord som de sidste. 

Han kom ud med stewardessen og blev afleveret til sin far. 

Hvor gammel er barnet som skal flyve?

Anmeld

6. maj 2013

PernilleogLouis

Lenchick skriver:

Den gang Nicolai fløj alene fik jeg lov til at gå med ham næsten helt ud til flyet - han blev hentet af en stewardesse og de gik ombord som de sidste. 

Han kom ud med stewardessen og blev afleveret til sin far. 

Hvor gammel er barnet som skal flyve?

Han blev 5 i januar og turen tag 35 min

Anmeld

6. maj 2013

foto på lærred

Jeg fløj alene som barn, da jeg har familie i udlandet. Jeg kan huske det som noget meget spændende. Der var en dame som passede på mig fra jeg blev afleveret af min mor og til min familie hentede mig da vi ankom. Det var rigtig trygt.

Jeg har flere gange, når jeg har været ude og rejse de sidste par år, set børn som rejser alene (altså selvfølgelig med én fra luftselskabet til at passe på sig). Jeg tror det kommer an på hvilke slags barn man har. Hvis éns barn er generet og generelt ikke er så meget for nye ufordringer, tror jeg ikke, at det er den bedste ide. Hvis de har massere af gå på mod, så tror jeg godt, at du kan sende et barn afsted men en som passer på dem.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Husk farsdag gave hos foto-paa-laerred.

Anmeld

6. maj 2013

foto på lærred

PernilleogLouis skriver:

Han blev 5 i januar og turen tag 35 min

Du skal tjekke med selskabet som I skal rejse med omkring aldersgrænsen. Jeg synes at have læst et sted, at de fleste har 6 år som minimums grænse (men det ændre sig måske fra selskab til selskab)

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Husk farsdag gave hos foto-paa-laerred.

Anmeld

6. maj 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg har selv fløjet til Bornholm da jeg var lille både alene og sammen med min søster. .

Ved ikke hvordan det er i dag. . Men dengang blev alle børn der rejste alene ført ud sammen med en stewardesse samlet

Vi havde kuverter om halsen og blev sat oppe foran. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.