hjælp hun bliver vanvittig af den kløe. hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.248 visninger
3 svar
2 synes godt om
6. maj 2013

NessaXenia

Nogen der ved hvad det her er ?
Det klør som pokker. .
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Tip!

Varme knopper?

Prøv at smørre med en fed creme til natten.. Det kan tage lidt af kløen.. 

Anmeld

6. maj 2013

Tumling<3

Jeg tror det er soleksem. Jeg har det selv, så hver gang jeg har været ude i solen, begynder det at kradse og jeg får sådanne knopper der hvor solen har ramt huden. Mit startede sidste år, og er kommet igen i år. Jeg har læst mig frem til, at det kommer i starten af sæsonen, da huden ikke har været udsat for sol længe, og det skulle gerne blive bedre i løbet af sommeren. Derudover skulle det gerne gå over igen efter nogle år...

Så mon ikke hun har fået sol i nakken i dag?

Anmeld

6. maj 2013

foto på lærred

Min datter får det når der er sol. Så det er næsten halvdelen af sommeren. Det er simpelthen så synd for hende. Hun kan have det på næsten hele kroppen men specielt ryggen (oppe ved nakken som din søn) og så hele vejen ned af rykken. Lægerne har endnu ikke kunne gøre noget. De sidste par år har lægen sagt, at hun skal tage en halv allergi-pille når det er værst. Jeg håber VIRKELIG, at hun vokser fra det, for det er så synd at se hende lide år efter år. Det kom som en klar himmel da hun var omkring to et halvt. Problemet er også, at hun klør i det både bevidst og ubevist (om natten) Så det nogle gange bliver helt åbne kradsesår som så selvfølgelig gør mega nas. Her bliver hun smurt ind i den stæreste sol-faktor, men det gør hverken fra eller til.

God bedring til din søn.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Husk farsdag gave hos foto-paa-laerred.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.