Akut brug for kontakt med ørelægen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
4 svar
1 synes godt om
6. maj 2013

Hvem?

Men de skriver kun tlf tid fra 08-11.30

Ydermere skriver de:

- Ved akut behov kontakt klinikken pr. telefon

Fedt, når de har lukket for den!!!!!

Kan jeg tillade mig at køre derind?
Min yngste har tabt sit ene dræn, som han er MEGET afhængig af og har derfor meget meget ondt.........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Dot D

Det ville jeg da gøre... Du kunne jo bare sige, at I var i nærheden, da han tabte det, så det var nemmest at smutte forbi

Håber I får det klaret

Anmeld

6. maj 2013

Hvem?

Dot D skriver:

Det ville jeg da gøre... Du kunne jo bare sige, at I var i nærheden, da han tabte det, så det var nemmest at smutte forbi

Håber I får det klaret

Det er vi ikke - har 30 km derind - og har tænkt mig at påpege deres hjemmeside, man kan da ikke skrive
"kontakt klinikken pr tlf ved akut behov" også telefonen er lukket.....

Ja, jeg må hellere kører derind, de plejer at operere Torsdag, men det er jo en helligdag i denne uge, så håber og be'r til at der er plads, hvis de operere Onsdag istedet - heldigvis kender de min dreng så godt, da han har været derinde en milliard gange

Anmeld

6. maj 2013

Dot D

Hvem? skriver:

Det er vi ikke - har 30 km derind - og har tænkt mig at påpege deres hjemmeside, man kan da ikke skrive
"kontakt klinikken pr tlf ved akut behov" også telefonen er lukket.....

Ja, jeg må hellere kører derind, de plejer at operere Torsdag, men det er jo en helligdag i denne uge, så håber og be'r til at der er plads, hvis de operere Onsdag istedet - heldigvis kender de min dreng så godt, da han har været derinde en milliard gange

Jeg synes i hvert fald, at du skal tage derind, det er jo synd for ham uden dræn...

God idé at fortælle dem om hjemmesiden

Anmeld

6. maj 2013

Hvem?

Nogen der egentlig ved hvor længe en ørelæge har åben?
Tænker hvor sent de har patienter til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.