Sorte plisségardiner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
4 svar
1 synes godt om
6. maj 2013

Karla

Er der nogen der ejer det? hvordan er de at holde. Her tænker jeg med hensyn til støv og sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

gædde/gitte

Karla skriver:

Er der nogen der ejer det? hvordan er de at holde. Her tænker jeg med hensyn til støv og sådan

super nemme

støvsuger dem - på svag styrke

Anmeld

6. maj 2013

Karla

gædde/gitte skriver:

super nemme

støvsuger dem - på svag styrke

Det lyder super

Det er nemlig kun plisségardiner vi kan få, som har de helt rigtige mål, ellers skal vi til at klippe til, og det gider jeg ikke

Manden mente så at sorte ikke var lette at holde, og at vi derfor skulle have hvide, men de er bare ikke helt så flotte synes jeg

Anmeld

6. maj 2013

gædde/gitte

Karla skriver:

Det lyder super

Det er nemlig kun plisségardiner vi kan få, som har de helt rigtige mål, ellers skal vi til at klippe til, og det gider jeg ikke

Manden mente så at sorte ikke var lette at holde, og at vi derfor skulle have hvide, men de er bare ikke helt så flotte synes jeg

uha hvide er slemmere!

De bliver gule af sol-mad os - flue lort og støv ses ligeså tydelig på hvis som sort

Vi har dem i køkkenet. soveværelse og alle børneværelser... og de er til at tørre af med en fugtig klud

vores er 2 år gammel og slet ikke solskadet

Anmeld

6. maj 2013

Karla

gædde/gitte skriver:

uha hvide er slemmere!

De bliver gule af sol-mad os - flue lort og støv ses ligeså tydelig på hvis som sort

Vi har dem i køkkenet. soveværelse og alle børneværelser... og de er til at tørre af med en fugtig klud

vores er 2 år gammel og slet ikke solskadet

Det lyder bare rigtig godt tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.