Sex i store mængder giver super-sæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.636 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra Avisen.dk

Seksuelle udskejelser i rigelige mægder er ikke bare sjovt, men også godt for sædkvaliteten

Sex i store mængder giver super-sæd Hvis du er glad for lagengymnastik, så får du nu endnu en grund til at dyrke den tidløse hobby.

En australsk undersøgelse viser nemlig, at mænds sædkvalitet bliver bedre jo mere sex, man dyrker. Det skriver DR.

I undersøgelse blev 118 mænd med dårlig sædkvalitet bedt om at skrue op for deres sex-udskejelser. Faktisk skulle de have sjov i soveværelset hver dag i løbet af en uge.

Efter den fornøjelige uge blev mændenes sædkvalitet igen kontrolleret, og da viste det sig, at mændenes sæd var blevet 12 procent mere frugtbar.

Hvis man vil holde sin sæd rask og rørig er det udover jævnlige seksuelle 'øvelser' i øvrigt vigtigt at holde en sund diæt, holde sig fra sprutten og motionere.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg tænkte faktisk på det igår, da jeg læste artiklen. Jeg har tænkt over det, siden jeg så det der program: Mission baby, hvor de sagde at sædcellerne ville være halvdøde i op til 3 mrd, hvis man sad med sin bærbar på skødet fx...

MEN - det er da vidst sådan, at man producere ny sæd hele tiden og hvergang der er røget nogen ud  Så hvis man bare laver NOK hanky-panky, så burde man da hurtigt få de halvdøde afsted igen?... Det var min teori... Jeg ved ikke om det er det der gør sig gældende, men altså - det er da meget sjovt at det er sådan

Så skal vi bare knalde løs med vores kæreste - både for sjov og for at få unger

Anmeld

1. juli 2009

Cris

Jeg har faktisk læst for ikke så længe siden, at det var bedre at dyrke sex med mindst 24h pause i mellem og bedst to dage, for at få en god sædkvalitet... Man kan altså blive fulstandig tosset med alle de der undersøgelser!

Anmeld

2. juli 2009

Pige2009

Cris skriver:

Jeg har faktisk læst for ikke så længe siden, at det var bedre at dyrke sex med mindst 24h pause i mellem og bedst to dage, for at få en god sædkvalitet... Man kan altså blive fulstandig tosset med alle de der undersøgelser!

Ja, den har jeg også læst. Vist endda her på baby.dk Hvis det passer, at sædkvaliteten bliver super med masser af sex, så forstår jeg bedre, at jeg blev gravid på P-piller

Knus Linda 25+5

Anmeld

3. juli 2009

Betina88

Så må vi jo stole på det , at mændene får bedre sædkvalitet , hvis man dyrker meget sex ..

Anmeld

3. juli 2009

Cris

linda2009 skriver:

Ja, den har jeg også læst. Vist endda her på baby.dk Hvis det passer, at sædkvaliteten bliver super med masser af sex, så forstår jeg bedre, at jeg blev gravid på P-piller

Knus Linda 25+5

Anmeld

3. juli 2009

netdaddy

Det er jo det vi mænd altid har sagt - så bare se at komme i gang tøser...hvis I vil have børn, så smid trussen i bussen og bare kør derud af...

Anmeld

7. juli 2009

Bondepigen

Cris skriver:

Det var osse, hvad vi fik af vide på fertilitets klinikken, da vi skulle til at starte behandling (heldigvis blev det så ikke nødvendigt, da vores datter blev undfanget 14 dage før behandlingen skulle påbegyndes....)

Anmeld

7. juli 2009

oo

vi spurgte på fertilitetsklinikken, fordi de netop har en regel om, at manden ikke må have sædafgang 36 timer før insemination (hvor han jo så skal have sædafgang om morgenen lidt tid før inseminationen) og der sagde de, at det ikke var videnskabeligt bevist, at sæden blev bedre af den to døgns pause, men at de alligevel havde det som en regel. Vi fik desuden også at vide, at det er bedst at have sex med 1-2 døgns mellemrum, fordi sæden sagtens kan holde sig inde i kvinden i et par dage og finde rundt og evt finde et æg.

Anmeld

7. juli 2009

Miamaja

Uha det kunne vaere man skulle tage en ekstra p-pille hjemme hos os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.