Har Skrevet en del indlæg efterhånden om min drengs trivsel i børnehave. Vi valgte som sagt at flytte han i ny børnehave d 16/3. Og vi har fået en hel hel anden dreng
Eller retter den dreng vi kendte er kommet retur 
Han STOR trives i den nye børnehave, er bare så glad for at komme afsted hver morgen. Aldrig en sur mine eller ord om han vil være hjemme. Han har haft sin første legeaftale ( med en dreng fra dagplejen ) og hygger sig derover.
nu kører vi på 4 uge UDEN 1 eneste dag hvor han har givet udtryk for han ikke vil afsted 

stor ros til børnehaven som virkelig har taget godt imod ham, set ham og ikke mindst rummet ham. De har en stor del af æren for dette lykkes. De har været meget lydhør for hvad vi har snakket om, og imødekommet hans behov.
han omtaler sin børnehave med glæde, kalde de voksne for hans venner . Små ting som, i morgen vil jeg gerne have rosiner med i madpakken ( vækker Stor Lykke herhjemme hos moar )
nyder at jeg igen jeg aflevere en dreng der er glad. Og kan hente en dreng som er glad, og slet ikke har tid til at skulle med hjem.
Behøver jeg sige dette er FANTASTISK
Anmeld