Nu kører det :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
11 svar
13 synes godt om
6. maj 2013

bøllen

Har Skrevet en del indlæg efterhånden om min drengs trivsel i børnehave. Vi valgte som sagt at flytte han i ny børnehave d 16/3. Og vi har fået en hel hel anden dreng  Eller retter den dreng vi kendte er kommet retur 

Han STOR trives i den nye børnehave, er bare så glad for at komme afsted hver morgen. Aldrig en sur mine eller ord om han vil være hjemme. Han har haft sin første legeaftale ( med en dreng fra dagplejen ) og hygger sig derover.

nu kører vi på 4 uge UDEN 1 eneste dag hvor han har givet udtryk for han ikke vil afsted 

stor ros til børnehaven som virkelig har taget godt imod ham, set ham og ikke mindst rummet ham. De har en stor del af æren for dette lykkes. De har været meget lydhør for hvad vi har snakket om, og imødekommet hans behov.

han omtaler sin børnehave med glæde, kalde de voksne for hans venner . Små ting som, i morgen vil jeg gerne have rosiner med i madpakken ( vækker Stor Lykke herhjemme hos moar )

nyder at jeg igen jeg aflevere en dreng der er glad. Og kan hente en dreng som er glad, og slet ikke har tid til at skulle med hjem.

Behøver jeg sige dette er FANTASTISK 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

kriknu

hvor dejligt! 

Kan godt forstå at du er glad, det er da helt forståeligt, jeg sidder her og smiler helt på jeres vejne! 

Stort tillykke med at have fået din glade dreng tilbage, hvis man kan sige det sådan og  til din lille supermand og hans børnehave 

Anmeld

6. maj 2013

bøllen

kriknu skriver:

hvor dejligt! 

Kan godt forstå at du er glad, det er da helt forståeligt, jeg sidder her og smiler helt på jeres vejne! 

Stort tillykke med at have fået din glade dreng tilbage, hvis man kan sige det sådan og  til din lille supermand og hans børnehave 

Tak skal du have  Det er ikke mindre en fantastisk. Ski noget sjovere end og aflevere en skrigende dreng efter 1-2 times kamp for at komme ud af døren

dette er lykken , at ens unger har det godt 

Anmeld

6. maj 2013

kriknu

bøllen skriver:

Tak skal du have  Det er ikke mindre en fantastisk. Ski noget sjovere end og aflevere en skrigende dreng efter 1-2 times kamp for at komme ud af døren

dette er lykken , at ens unger har det godt 

Det forstår jeg godt 

Nu har jeg (heldigvis) ikke selv været det igennem, og jeg håber heller ikke jeg skal igennem sådan en kamp hver morgen 

Jeg passede mine nevøer den anden dag, da deres forældre tog på kæreste tur fra torsdag til mandag aften - og der havde jeg en lignende kamp om morgenen med at få den ene i børnehave.

Men da jeg så kom for at hente ham igen, havde jeg en kamp for at få ham med hjem ... tossede børn 

I hans tilfælde var det så fordi at hans bedsteven dernede (vi kalder ham X) havde revet ham gevaldigt, hvilket jeg så ikke vidste.
Men børnehaven havde heldigvis set det og snakket med forældrene til X da de kom for at hente ham, og da X så blev afleveret den morgen gik han pænt hen og sagde undskyld og så legede de ellers igen 

Anmeld

6. maj 2013

bøllen

kriknu skriver:

Det forstår jeg godt 

Nu har jeg (heldigvis) ikke selv været det igennem, og jeg håber heller ikke jeg skal igennem sådan en kamp hver morgen 

Jeg passede mine nevøer den anden dag, da deres forældre tog på kæreste tur fra torsdag til mandag aften - og der havde jeg en lignende kamp om morgenen med at få den ene i børnehave.

Men da jeg så kom for at hente ham igen, havde jeg en kamp for at få ham med hjem ... tossede børn 

I hans tilfælde var det så fordi at hans bedsteven dernede (vi kalder ham X) havde revet ham gevaldigt, hvilket jeg så ikke vidste.
Men børnehaven havde heldigvis set det og snakket med forældrene til X da de kom for at hente ham, og da X så blev afleveret den morgen gik han pænt hen og sagde undskyld og så legede de ellers igen 

Nu går det jo heldigvis som regel godt med de små når de starter op, ihvertilfald bliver det bedre efter indkøring . Det modsatte skete bare her..

har aldrig oplevet lignende med de store, så Tænker du bliver forskånet 

De er nogle små finurlige nogle, de kære unger. Ikke altid nemt, hvad der er skyld i deres reaktioner. De er jo slet ikke store nok til altid , at sætte ord på hvorfor !

hvor godt børnehaven havde slet det, og det blev løst igen. så de igen kunne hygge sig 

Dejligt med en faster, moster som kan træde til så forældrene kan hygge ....

Anmeld

6. maj 2013

Nemesis

Der er intet så fantastisk som at kunne aflevere sit barn glad og forventningsfuld :-)

Husk at sige det til personalet at du bare er glad for det, at du kan mørke de gør det rigtige osv osv. :-)

Fortæller tit de voksnes hos min den mindste at de gør et super stykke arbejde og de er SÅ glade for at blive anerkendt.

Anmeld

6. maj 2013

kriknu

bøllen skriver:

Nu går det jo heldigvis som regel godt med de små når de starter op, ihvertilfald bliver det bedre efter indkøring . Det modsatte skete bare her..

har aldrig oplevet lignende med de store, så Tænker du bliver forskånet 

De er nogle små finurlige nogle, de kære unger. Ikke altid nemt, hvad der er skyld i deres reaktioner. De er jo slet ikke store nok til altid , at sætte ord på hvorfor !

hvor godt børnehaven havde slet det, og det blev løst igen. så de igen kunne hygge sig 

Dejligt med en faster, moster som kan træde til så forældrene kan hygge ....

Det håber jeg, men ellers så må jeg jo tage den derfra 

Stod det til mig så sendte jeg gerne min søster og hendes kæreste en måned til Tyrkiet, jeg ville elske at være sammen med mine nevøer hver dag i en hel måned, de er simpelthen bare skønne! 

Men jeg kan godt mærke at jeg da bliver en lille smule mere træt efter sådan 5 dage med lejligheden fuld af friske drenge når jeg bare er vant til at ligge på sofaen og dovne den, men de hyggede sig og jeg hyggede mig og så elsker de min kæreste fordi han gider at tumle med dem - SKØNT! 

Men jeg håber da at det fortsætter med at gå så godt nede i børnehaven 

Anmeld

6. maj 2013

bøllen

Nemesis skriver:

Der er intet så fantastisk som at kunne aflevere sit barn glad og forventningsfuld :-)

Husk at sige det til personalet at du bare er glad for det, at du kan mørke de gør det rigtige osv osv. :-)

Fortæller tit de voksnes hos min den mindste at de gør et super stykke arbejde og de er SÅ glade for at blive anerkendt.

Det er nemlig fantastisk  

jeg har fortalt dem, at de har en stor del af æren for at det lykkes. Og fortalt hvor dejligt det er han trives og er glad ....

Anmeld

6. maj 2013

bøllen

kriknu skriver:

Det håber jeg, men ellers så må jeg jo tage den derfra 

Stod det til mig så sendte jeg gerne min søster og hendes kæreste en måned til Tyrkiet, jeg ville elske at være sammen med mine nevøer hver dag i en hel måned, de er simpelthen bare skønne! 

Men jeg kan godt mærke at jeg da bliver en lille smule mere træt efter sådan 5 dage med lejligheden fuld af friske drenge når jeg bare er vant til at ligge på sofaen og dovne den, men de hyggede sig og jeg hyggede mig og så elsker de min kæreste fordi han gider at tumle med dem - SKØNT! 

Men jeg håber da at det fortsætter med at gå så godt nede i børnehaven 

Bliver så glad over at læse dit indlæg 

sikken en fantastisk søster at have 

Hi hi jo jo kunne forestille mig der er lidt mere liv i huset med et par knægte med krudt i måsen... M

Anmeld

6. maj 2013

kriknu

bøllen skriver:

Bliver så glad over at læse dit indlæg 

sikken en fantastisk søster at have 

Hi hi jo jo kunne forestille mig der er lidt mere liv i huset med et par knægte med krudt i måsen... M

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.