Blodstænk i udflåd før eller efter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Blodigt/brunt udflåd hvornår?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.464 visninger
11 svar
1 synes godt om
6. maj 2013

Anonym trådstarter

Er ano da ingen ved vi prøver at blive gravide 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Anonym trådstarter

Skulle måske lige forklare grunden til min undren. Havde igår en lille streg blod i udflåd da jeg tørrede mig efter toiletbesøg. Troede jeg var gravid så tænkte øv det er mens som er på vej. Men der er ikke kommet mere endnu. Men kom så til at tænke på bagefter at jeg har hørt man kan have det i forbindelse med æl. Så sexede selvfølgelig med manden igår. Men mon vi har ramt eller er blødningen først når det er forsent altså efter æl?

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen det vil fortælle mig noget om mine chancer?

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

Nå tog en æl test som er nega. Så det er nok efter! Btw tak for "hjælpen"

Anmeld

6. maj 2013

Papillon

Folk vil da gerne hjælpe, men der er mange, der slet ikke oplever blod eller blodigt udflåd ved ægløsning - inklusiv mig selv Så er det ikke lige til at svare noget brugbart.

Anmeld

6. maj 2013

Frejsmor

Jeg har ikke selv nogen erfaringer med blod før/under/efter ÆL, men der er jo en del der oplever implantationsblødning, altså en lille blødning når det befrugtede æg sætter sig fast!

Du får lige et par krydsede fingre for, at det er det du har oplevet, måske du har to fantastiske streger på din test om et par uger!

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

Frejsmor skriver:

Jeg har ikke selv nogen erfaringer med blod før/under/efter ÆL, men der er jo en del der oplever implantationsblødning, altså en lille blødning når det befrugtede æg sætter sig fast!

Du får lige et par krydsede fingre for, at det er det du har oplevet, måske du har to fantastiske streger på din test om et par uger!

Tak  Men tror jeg har mistet håbet igen.

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

Kitkat92 skriver:

Folk vil da gerne hjælpe, men der er mange, der slet ikke oplever blod eller blodigt udflåd ved ægløsning - inklusiv mig selv Så er det ikke lige til at svare noget brugbart.

Det håber jeg plejer bare ikke at være ano og får altid en masse svar. Men så snart man har brug for anonymitet er det åbenbart en anden snak. Kan godt være et tilfælde ved jeg ikke 

Anmeld

8. maj 2013

H+S Skjolgborg.

Jeg have lidt før jeg vente nr 2 jeg have plætblødningen 1 dag  2 dage efter jeg have haft æl + teste positiv på 4+0 derefter.

med mit barn nr 3 sket det samme og teste positiv på 4+3 henne .

men med nr et opdaget jeg ikke nået.

men nr 2-3  bløde jeg også  af og til under men kun småt.

Anmeld

8. maj 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Det håber jeg plejer bare ikke at være ano og får altid en masse svar. Men så snart man har brug for anonymitet er det åbenbart en anden snak. Kan godt være et tilfælde ved jeg ikke 

Mon ikke det er fordi at de færreste oplever blødning under ÆL så vi ingen erfaringer har at dele ?

Held og lykke med PB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.