Hjælp til valg af frisure

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. maj 2013

LMX

Hej piger

I skal hjælpe mig med at komme med input vedr hvilken frisure der vil være god til mig.

Imorgen skal jeg klippes!

Jeg har altid haft temmelig langt hår, men efter en gastrisk bypass operation og en graviditet/ammeperiode er mit hår blevet slidt og knækker nemt og ser bare generelt tørt og grimt ud.

Det skal ikke være kortere end en page der flugter med hagen. Det tør jeg ikke

Hvad synes I?

Billede af hvordan det ser ud nu. Dog er pandehåret blevet langt...

Profilbillede kan også bruges som førbillede. Der er håret glattet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes du ska beholde længden, få lidt etager og tungt pándehår! Også tror jeg det ville være rigtig flot til dig, med nogle mørker nuancer. Vh stine

Anmeld

6. maj 2013

LMX

StineW79 skriver:

Syntes du ska beholde længden, få lidt etager og tungt pándehår! Også tror jeg det ville være rigtig flot til dig, med nogle mørker nuancer. Vh stine

Tak for dit input Stine..

Dog skal der et stykke af, for det er virkelig ødelagt i de sidste 10-15cm.. Det er lidt svært at se på billedet.

Men det er også mere ansigtets form I skal se ift hvilken frisure der ville være pæn.

Anmeld

6. maj 2013

kriknu

LMX skriver:

Tak for dit input Stine..

Dog skal der et stykke af, for det er virkelig ødelagt i de sidste 10-15cm.. Det er lidt svært at se på billedet.

Men det er også mere ansigtets form I skal se ift hvilken frisure der ville være pæn.

Jeg er enig med Stine, men så få klippet det slidte hår af og så gør som Stine foreslår og få etager, tungt pandehår og nogle mørke nuancer, jeg tror det ville klæde dig helt vildt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.