når far stjæler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.628 visninger
19 svar
44 synes godt om
6. maj 2013

Anonym trådstarter

i forstår sikkert hvorfor jeg skriver anonym, og nu skal i høre hvorfor

min X kæreste til mine børn stjæler fra dem !!!

vi har 2 børneopsparinger som er låst, selv for os , og der blir bare automatisk trukket fra MIN konto hver måned, ERGO X ens konto blir der IKKE trukket fra

så er der 2 konfirmationsopsparinger som vi begge kan sætte ind som vi har lyst til, om det er 400 den ene måned eller 1000 den anden

MEN desværre er de ikke låst. så man kan også godt trække fra kontoerne
og nu har jeg til min skræk opdaget sidste onsdag at far har trukket 600 kr til sig selv
at han gør det blir jeg først vred over, men han lovedet at de nok skulle komme ind så snart han fik penge , det fik han så i fredags, men der kom INGEN penge på kontoen og nu siger han at han ikke HAR nogen penge

argg jeg er ved at springe i luften!!! for han sætter ikke selv penge ind på nogen af kontoerne, det er KUN jeg !!

har prøvet at snakke med banken , men de siger de intet kan gøre da vi begge har skrevet under på at have magt over kontoerne

så , nu har jeg et spørgesmål? er der nogen der ved om man kan flytte alle kontis til en ny bank ??
UDEN at han skal kunne blande sig ????????

håber på svar tøxer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Mettefpigen

Ajj en idiot!.... Det er ikk muligt at du kan nogle nye kontier hvor det kino er dig der skriver under??

Anmeld

6. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Sikke da en klaphat.

Jeg har ikke forstand på noget som helst, havde jeg nær sagt, men hvis han kan hæve som han lyster kan du vel også?

Jeg havde hævet alle pengene (i hvert fald op til det beløb du mener du selv har sat ind) og så oprette din egen personlige konfirmations-opsparingskonto, som kun du har adgang til)

Anmeld

6. maj 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

i forstår sikkert hvorfor jeg skriver anonym, og nu skal i høre hvorfor

min X kæreste til mine børn stjæler fra dem !!!

vi har 2 børneopsparinger som er låst, selv for os , og der blir bare automatisk trukket fra MIN konto hver måned, ERGO X ens konto blir der IKKE trukket fra

så er der 2 konfirmationsopsparinger som vi begge kan sætte ind som vi har lyst til, om det er 400 den ene måned eller 1000 den anden

MEN desværre er de ikke låst. så man kan også godt trække fra kontoerne
og nu har jeg til min skræk opdaget sidste onsdag at far har trukket 600 kr til sig selv
at han gør det blir jeg først vred over, men han lovedet at de nok skulle komme ind så snart han fik penge , det fik han så i fredags, men der kom INGEN penge på kontoen og nu siger han at han ikke HAR nogen penge

argg jeg er ved at springe i luften!!! for han sætter ikke selv penge ind på nogen af kontoerne, det er KUN jeg !!

har prøvet at snakke med banken , men de siger de intet kan gøre da vi begge har skrevet under på at have magt over kontoerne

så , nu har jeg et spørgesmål? er der nogen der ved om man kan flytte alle kontis til en ny bank ??
UDEN at han skal kunne blande sig ????????

håber på svar tøxer

Du hæver bare alle pengene og laver nye konti i dit navn.. Ligesom de ikke kan forhindre ham i at hæve.. Kan de heller ikke dig..

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Ajj en idiot!.... Det er ikk muligt at du kan nogle nye kontier hvor det kino er dig der skriver under??

mulighvis, jeg må have fat i banken igen, problemet er bare at de er oprettet mens vi boede på lolland, og nu bor vi på sjælland, så jeg skal hele vejen til Lolland for at få styr på det

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Sikke da en klaphat.

Jeg har ikke forstand på noget som helst, havde jeg nær sagt, men hvis han kan hæve som han lyster kan du vel også?

Jeg havde hævet alle pengene (i hvert fald op til det beløb du mener du selv har sat ind) og så oprette din egen personlige konfirmations-opsparingskonto, som kun du har adgang til)

ja det blir nok det jeg er nød til

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Du hæver bare alle pengene og laver nye konti i dit navn.. Ligesom de ikke kan forhindre ham i at hæve.. Kan de heller ikke dig..

ja, det blir jeg nød til desværre

men jeg må vente på at han får sat pengene ind igen, da han dælme bare har at dække det han har taget

Anmeld

6. maj 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

mulighvis, jeg må have fat i banken igen, problemet er bare at de er oprettet mens vi boede på lolland, og nu bor vi på sjælland, så jeg skal hele vejen til Lolland for at få styr på det

Kan du ikke bare skifte bank og så få en der hvor I bor?
Og jeg tænkte det samme som de ændre: Hæv lortet, og lav din egen opsparingskonto
Sikke en egoistisk far

Anmeld

6. maj 2013

-Sigrid-

Dobbelt

Anmeld

6. maj 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

ja, det blir jeg nød til desværre

men jeg må vente på at han får sat pengene ind igen, da han dælme bare har at dække det han har taget

Havde ikke ventet.. Hvad hvis han tager flere i stedet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.