2 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
3 svar
1 synes godt om
6. maj 2013

CamillaC

Hej piger 

Håber I kan hjælpe mig lidt på vej. 

Min cyklus er gerne på 30 dage. Men 10 dage efter æl begynder jeg at pletbløde i 3-4 dage, hvorefter jeg så får min normale mens.

I lørdags var det 14 dage efter æl. Jeg har ikke haft pletblødninger som jeg plejer. Tog selvfølgelig en test, men den var negativ 

jeg mærkede en mensligende smerte omkring d. 28, hvilket passede godt med min "normale" mens.

Mit spørgsmål er så... ville i bare vente på mens dukkede op, eller ville i teste, hvis ja, hvornår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

M (:

Camillahjermit skriver:

Hej piger 

Håber I kan hjælpe mig lidt på vej. 

Min cyklus er gerne på 30 dage. Men 10 dage efter æl begynder jeg at pletbløde i 3-4 dage, hvorefter jeg så får min normale mens.

I lørdags var det 14 dage efter æl. Jeg har ikke haft pletblødninger som jeg plejer. Tog selvfølgelig en test, men den var negativ 

jeg mærkede en mensligende smerte omkring d. 28, hvilket passede godt med min "normale" mens.

Mit spørgsmål er så... ville i bare vente på mens dukkede op, eller ville i teste, hvis ja, hvornår?

HVIS du er gravid fordobles hcg-niveauet hver 2 dag, så tror jeg ville teste maks hver 2. dag i hm.. 14 dage, og hvis mens stadig ikke er kommet OG stadig ikke har testet positiv, ville jeg ringe til min læge

held og lykke!

Anmeld

6. maj 2013

CamillaC

Tænker, at jeg måske skulle vente til onsdag med at teste igen... Hader de negative tests!!

Anmeld

6. maj 2013

Millea

Camillahjermit skriver:

Tænker, at jeg måske skulle vente til onsdag med at teste igen... Hader de negative tests!!

Jeg hader også de negative tester.. Gør virkelig alt for at undgå dem.. Tester selv KUN hvis jeg er 1 uge over tid (er ikke sket så mange gange) men jeg HADER bare de negative tester.. De er så grimme 

Håber den er der for dig!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.