Sommerfuglene basker derudaf endnu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
9 svar
20 synes godt om
5. maj 2013

Anonym trådstarter

Århha.. 

Ville ikke så meget med dette oplæg andet end at dele min lykke lidt. 

Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle sidde så "ung" og have fundet min eneste ene. Men det har jeg virkelig. Og det er bare fantastisk. 

Vi har allerede været sammen i tre år. Tiden med ham går bare så hurtig. 

Før i tiden vidste jeg ikke helt om det passede. Det med at ens kæreste også var ens bedste ven. Og når jeg hørte det fra folk tænkte jeg bare "Ja ja# (Tænkte for mig selv NOT). Og at man stadig efter mange år sammen kunne have sommerfugle i maven og være nyforelsket. Men ja. Nu sidder jeg selv efter tre år, og siger sådan... 

Vi har det perfekt sammen. 

MEN ja vi skændes, OG ja vi har "truet" med at gå fra hinanden. Men vi ender altid med at finde en løsning efter maks en time. Vi kan sku ikke undvære hinanden. 

På et tidspunkt var jeg bange for, at vi kun var sammen for trygheden. Men har fundet ud af med mig selv, at det er ham jeg vil:
- Leve med resten af livet. 
- Giftes med når vi når der til. 
- Have bliver far til mine børn (hvis vi altså kan få børn?). 
- Dele hus med. 
- Gøre ja alt med. 

Husk på alle har fejl, og at der er ingen, som er perfekte. Men nogen som er perfekte for hinanden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Frk.S

Det lyder da dejligt.  

Det ER muligt at finde manden i sit liv i en tidlig alder.

Selv fandt jeg min som 16 årig. Nu - 13 år senere - har vi barn og skal giftes på fredag. Og ja, han er ikke kun min kommende mand, men også min bedste ven - som stadig (efter 13 år) kan give mig sommerfugle i maven. 

Så det KAN lade sig gøre. Tillykke med, at du også har fundet manden i dit liv. 

Anmeld

5. maj 2013

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Det lyder da dejligt.  

Det ER muligt at finde manden i sit liv i en tidlig alder.

Selv fandt jeg min som 16 årig. Nu - 13 år senere - har vi barn og skal giftes på fredag. Og ja, han er ikke kun min kommende mand, men også min bedste ven - som stadig (efter 13 år) kan give mig sommerfugle i maven. 

Så det KAN lade sig gøre. Tillykke med, at du også har fundet manden i dit liv. 

Ja det dejligt. Men syntes mange gange man høre om rigtig mange unge, som hurtig går fra hinaden. Mange tror ikke man skal kæmpe i et forhold. De tror bare man kan læne sig tilbage. Men det altså ikke altid så let. Men hvis det virkelig er den rette, så vil man også kæmpe mere for det.  Og det nytter ikke noget, at man glemmer hinanden bare fordi der kommer børn. Man skal altid holde kærligheden ved lige. Det ihvertfald min teori. 

Ej tillykke til jer.  Det må være vidunderligt, at kunne se tilbage på så mange gode ting, og se frem til så en fantastisk ting, som sker for jer på fredag. 

Tak. Også tillykke til dig/jer med at i har fundet hinanden. 

Anmeld

8. maj 2013

Miss-86

Hvor SKØNT

Jeg kan stadig efter 9 år få sommerfugle i maven over min dejlige kæreste - Det er vidunderligt!

Anmeld

9. maj 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Hvor SKØNT

Jeg kan stadig efter 9 år få sommerfugle i maven over min dejlige kæreste - Det er vidunderligt!

Ja. Men det godt nok langt fra alle der har det sådan. Og det syntes jeg er ærgeligt. 

Mange finder bare en mand. De får barn sammen, og så er manden ikke længere god nok. 

Man skal altid kæmpe for kærligheden. Uanset om man får børn eller bliver gift. Det en dårlig ide bare at læne sig tilbage. 

Anmeld

9. maj 2013

Miss-86

1+1=2 skriver:

Ja. Men det godt nok langt fra alle der har det sådan. Og det syntes jeg er ærgeligt. 

Mange finder bare en mand. De får barn sammen, og så er manden ikke længere god nok. 

Man skal altid kæmpe for kærligheden. Uanset om man får børn eller bliver gift. Det en dårlig ide bare at læne sig tilbage. 

Ja, det har du ret i ..

Jeg tror at I mange forhold, så forsvinder lidenskaben..
Ja og tror at en del glemmer hinanden, når der er kommet børn..

Anmeld

5. juli 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Ja, det har du ret i ..

Jeg tror at I mange forhold, så forsvinder lidenskaben..
Ja og tror at en del glemmer hinanden, når der er kommet børn..

Det har du måske ret i. Men jeg tror stadig, at det er noget man altid skal kæmpe for at holde ved lige. Jeg tror på ingen måde, at det er en god ide bare at læne sig tilbage, og tro at alt kommer til en. For det gør det ikke. 

Ja specielt når de får børn. Og der syntes jeg, at det er endnu mere vigtig, da man jo så ikke kun længere er et par, men også en familie

Anmeld

24. juli 2013

Miss-86

Prinsen & prinsessen <3 skriver:

Det har du måske ret i. Men jeg tror stadig, at det er noget man altid skal kæmpe for at holde ved lige. Jeg tror på ingen måde, at det er en god ide bare at læne sig tilbage, og tro at alt kommer til en. For det gør det ikke. 

Ja specielt når de får børn. Og der syntes jeg, at det er endnu mere vigtig, da man jo så ikke kun længere er et par, men også en familie

Ja, det tror jeg bestemt du har ret i ..
Meeen efter hvad jeg kan høre rundt omkring, så er der mange kvinder der kun har deres lille baby i hovedet - Det må ikke være sjovt for manden.. Men vi ved jo ikke hvilken følelse det er.

Men folk er da vist blevet mere opmærksomme på at huske hinanden - SÅdan lyder det.

Anmeld

24. juli 2013

Miss-86

Prinsen & prinsessen <3 skriver:

Ja, det tror jeg bestemt du har ret i ..
Meeen efter hvad jeg kan høre rundt omkring, så er der mange kvinder der kun har deres lille baby i hovedet - Det må ikke være sjovt for manden.. Men vi ved jo ikke hvilken følelse det er.

Men folk er da vist blevet mere opmærksomme på at huske hinanden - SÅdan lyder det.

Anmeld

24. juli 2013

Anonym trådstarter

Ja lige præcis. Jeg tror sku heller ikke det så sjovt for manden :/

Nej desværre. Men det kommer nok en dag. Eller jeg håber faktisk ikke det kommer. Jeg håber og tror at man kan bevare ens følelse for kæresten - trods det at der kommer et barn. 

Måske. Det kan man da håbe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.