Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Every story has an end, but in life every end is a new beginning.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Den er nok ikke så god til væggen men sjov:-) Har hugget den fra CarinaSB(undskyld )Alkohol løser ikke problemerne , Men det gør mælk godt nok heller ikke
Den er nok ikke så god til væggen men sjov:-) Har hugget den fra CarinaSB(undskyld )Alkohol løser ikke problemerne , Men det gør mælk godt nok heller ikke
Det er helt iorden søde
Mettefpigen skriver: Jeg leder efter et citat jeg gerne vil have på væggen.... Hvad for nogle kan i godt lide?
Jeg leder efter et citat jeg gerne vil have på væggen.... Hvad for nogle kan i godt lide?
"hellere 3 stjerner på salamien - en 3 salamier i stjernen"
muhahahahahaa!!
....
mit yndlings citat lige nu:
At turde er at miste fodfæste for en stund - ikke at turde, er at miste sig selv
Der følger en lille sød video med til - Her
gædde/gitte skriver: "hellere 3 stjerner på salamien - en 3 salamier i stjernen" muhahahahahaa!! ....
FUNNY!! Vh stine
Mettefpigen skriver: Super godt
Super godt
Ups ikke smører med fjerner
gædde/gitte skriver: d "hellere 3 stjerner på salamien - en 3 salamier i stjernen" muhahahahahaa!! ....
d
La´chrissen skriver: Ha ha hvor er den god " når du opdager du rider på en død hest, er den bedste strategi at stå af" sad lige med et billede af det i hovedet. Men det siger også meget når man tyder det i stedet for billedligt talt.
Ha ha hvor er den god " når du opdager du rider på en død hest, er den bedste strategi at stå af" sad lige med et billede af det i hovedet. Men det siger også meget når man tyder det i stedet for billedligt talt.
Ja den er faktisk ret sjov og ja specielt hvis man får et billede af det på nethinden..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128