Hvor længe holder jeres børns sko....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
8 svar
3 synes godt om
5. maj 2013

Mussen2

Jeg har altid synes, at mine datters sko har kunnet holde en sæson. Hun bruger primært kun et par i børnehaven, men nu er hendes kun 1 1/2 md gamle ecco sko allerede ved at gå frai snuden.

Det er selvdølgelig der de slidse nemmest og mest, men synes godt nok det bliver dyrt i sko, hvis det er den vej det går.

Hvor længe kan man forvente at skoene holder? Hvad er jeres erfaring, har jeg blot været heldig før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

LinLin

De plejer at holde en sæson / al den tid de passer foden...
Dog gik Davids hummelsko sidste år op i limningen på indersiden efter 3 mdr- dem var jeg inde i butikken med og han fik et par nye

Anmeld

5. maj 2013

L&V

Mussen2 skriver:

Jeg har altid synes, at mine datters sko har kunnet holde en sæson. Hun bruger primært kun et par i børnehaven, men nu er hendes kun 1 1/2 md gamle ecco sko allerede ved at gå frai snuden.

Det er selvdølgelig der de slidse nemmest og mest, men synes godt nok det bliver dyrt i sko, hvis det er den vej det går.

Hvor længe kan man forvente at skoene holder? Hvad er jeres erfaring, har jeg blot været heldig før.

Det må være en fabrikations fejl børnesko sku jo gerne være forstærket da de ved hvor børn slidder dem mest

Anmeld

5. maj 2013

Mussen2

DAs mor skriver:

De plejer at holde en sæson / al den tid de passer foden...
Dog gik Davids hummelsko sidste år op i limningen på indersiden efter 3 mdr- dem var jeg inde i butikken med og han fik et par nye

Ok. Tak for svar. Så vil jeg med god samvittighed gå ned i butikken og reklamerer...

Anmeld

5. maj 2013

Mussen2

Månsson skriver:

Det må være en fabrikations fejl børnesko sku jo gerne være forstærket da de ved hvor børn slidder dem mest

Ja, eller en dårligmodel. Jeg kan godt se de er slidt på snuderne, men altså det er jo ikke meget hun har nået at bruge dem endnu pga. Vejret, så synes da det er for dyrt med 600 kr.

Jeg må afsted til butikken med dem

Anmeld

5. maj 2013

L&V

Mussen2 skriver:

Ja, eller en dårligmodel. Jeg kan godt se de er slidt på snuderne, men altså det er jo ikke meget hun har nået at bruge dem endnu pga. Vejret, så synes da det er for dyrt med 600 kr.

Jeg må afsted til butikken med dem

Det er heller ik utænkeligt..

Ej det er ski for mange penge for sådan en engangssko.. Ned med dem du

Anmeld

5. maj 2013

ano14316

Mussen2 skriver:

En ecco sko skal holde i hvertald en sæson.. Jeg synes helt sikkert du skal klage. 

Der er 2 års reklamationsret... så altså skoen skal kunne holde til at blive brugt i 2 år. Så kan man jo selv vurdere om man synes der er tale om timeligt slid, men der er der da bestemt ikke hvis de kun holder 1,5 måned. 

Anmeld

10. maj 2013

Lone Jakobsen

ville bestemt ikke være tilfreds med at en ecco sko ikke kunne holde en sæson.

her har jeg købt sko til mindstemand i bilka, og de holder bestemt heller ikke en sæson. men det er så også til en noget anden pris.

Anmeld

10. maj 2013

helle85

Mussen2 skriver:

mine har deres 1 hel sæson min dreng slider ikke sine sko særlig meget.

min datter gå skævt på fødderne så hvis hun få andet end ecco så gå de i stykker efter 14 dage ca. men hende ecco sko holder en hel sæson

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.