og styr på haven og legehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
6 svar
4 synes godt om
5. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

ja jeg spammer jer lige med billeder i dag, ved det godt

billede 1 er fra efteråret, hvor vi nedelage vores lille bakke med bålsted, så der ku blive plads til bålstedet. thea har arbejdet hårdt for det.

billede 2 er legehuse, som vi har fået samlet her i weekenden. så fedt.

billede 3 er thea og farmor der laver en blomsterkrans, så vi ku holde rejsegilde.

billede 4. der bliver holdt rejsegilde med røde pølser og ungerne vaske små møbler til legehuset.

billeded 5. thea tjekker lige om foffi har lavet taget ordenlig. han er nemlig taglægger, så det blev gokendt.

billede 6. er voers taresse og nye bålsted. thea elsker vores have.

så bar elige lidt haveglæde her fra. vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

MyLove E

Der er da nogen som rigtig har hygget i dag var :-):-)

Skønne billeder:-) Har i selv bygget legehuset ?

Anmeld

5. maj 2013

StineW79

Tauf skriver:

Der er da nogen som rigtig har hygget i dag var :-):-)

Skønne billeder:-) Har i selv bygget legehuset ?

Vi har haft besøg af farmor og foffi hele weekenden, hvor vi fik ordnet legehuset. Vi har købt det i silvan over nettet. Der mangler kun lige at blive savet ud til vinduet, men det ska lige tøre efter huset er blevet vejr larkeret. 

Vi har hygget for vildt og thea ar nydt at ha farmor og foffi helt for sig selv.

Og hendes bedste venner emilie og lauge og min veninde Carina, kom til rejsegilde i hele dagen i går,  så de fik hoppet trampolin og hjulpet med de sidste små justeringer på huset. Så fedt! X

Anmeld

5. maj 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Vi har haft besøg af farmor og foffi hele weekenden, hvor vi fik ordnet legehuset. Vi har købt det i silvan over nettet. Der mangler kun lige at blive savet ud til vinduet, men det ska lige tøre efter huset er blevet vejr larkeret. 

Vi har hygget for vildt og thea ar nydt at ha farmor og foffi helt for sig selv.

Og hendes bedste venner emilie og lauge og min veninde Carina, kom til rejsegilde i hele dagen i går,  så de fik hoppet trampolin og hjulpet med de sidste små justeringer på huset. Så fedt! X

Dejligt. Vi er også på udkig efter et til Elias. Jeg vil gerne havde hans legekøkken ud i et legehus og stå så vi kan få hans værksted bænk ned fra loftet. Han elsker at hamre og skrue. Men er også stadig glad for køkkenet. Vi har bare ikke plads til begge dele:-(:-)

Anmeld

5. maj 2013

StineW79

Tauf skriver:

Dejligt. Vi er også på udkig efter et til Elias. Jeg vil gerne havde hans legekøkken ud i et legehus og stå så vi kan få hans værksted bænk ned fra loftet. Han elsker at hamre og skrue. Men er også stadig glad for køkkenet. Vi har bare ikke plads til begge dele:-(:-)

Vi har også sat thea's køkken ud i legehuset, og hun har bare leget med det hele dagen.  X

Anmeld

5. maj 2013

Moma

Hold da op I har haft gang i mange projeket - så skønt når de bliver færdige.

Rigtig dejlige billeder - ser ud til at I har hygget jer! 

Anmeld

5. maj 2013

StineW79

Moma skriver:

Hold da op I har haft gang i mange projeket - så skønt når de bliver færdige.

Rigtig dejlige billeder - ser ud til at I har hygget jer! 

Ja vi har haft nok at se til de sidste 3 weekender, og har bare nået så meget!!

Vi har totalt hygget med det, og det har været så fedt alt det thea har ku bestemme og hjælpe til med! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.