Hej alle :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
18 svar
3 synes godt om
5. maj 2013

TR

Hej tøser

Jeg vil bare lige fortælle lidt om hvordan det hele står til .
- der er sket en masse det sidste stykke tid, derfor har jeg været meget passiv.

Bette Noah har lige haft 1 års fødselsdag/dødsdag, det blev til en dejlig dag, men en hel dags tur , kæresten og jeg  spisning med min søs og hendes kæreste.

- Gud hvor vi savner vores guldklump!!

Vi kæmper og kæmper for at blive gravide igen, dog uden held. så nu er vi i gang med IUI. - R meget nervøs for det ..

Men ellers går det godt og vi  for at det her er vejen for os med IUI, og HELST kun en omgang  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

L&V

TR skriver:

Hej tøser

- der er sket en masse det sidste stykke tid, derfor har jeg været meget passiv.

Bette Noah har lige haft 1 års fødselsdag/dødsdag, det blev til en dejlig dag, men en hel dags tur , kæresten og jeg  spisning med min søs og hendes kæreste.

Vi kæmper og kæmper for at blive gravide igen, dog uden held. så nu er vi i gang med IUI. - R meget nervøs for det ..

Men ellers går det godt og vi  for at det her er vejen for os med IUI, og HELST kun en omgang  

Tillykke med noahs fødselsdag.. Håber snart det lykkedes for jer

Anmeld

5. maj 2013

TR

Månsson skriver:

Tillykke med noahs fødselsdag.. Håber snart det lykkedes for jer

Mange tak skal du have ..

Anmeld

5. maj 2013

esioul

TR skriver:

Hej tøser

Spændende. Hvornår skal du igennem 1 iui?

Anmeld

5. maj 2013

TR

Spændende. Hvornår skal du igennem 1 iui?

Jeg startede op på tabeletterne i går, så gerne inde for de næste 14 dage

Anmeld

7. maj 2013

Nessie

Det må have været en hård dag at komme igennem.

Jeg håber det lykkes for jer med IUI 

Anmeld

7. maj 2013

Putomanen

TR skriver:

Hej tøser

Jeg for, at det lykkes i første omgang iui

Anmeld

7. maj 2013

TR

Nessie skriver:

Det må have været en hård dag at komme igennem.

Jeg håber det lykkes for jer med IUI 

Det var det også .. 

Vi lavede noget hele dagen , for ikk at sidde Og få der hele op igen ..

mange tak

Anmeld

7. maj 2013

TR

Putomanen skriver:

Jeg for, at det lykkes i første omgang iui

Mange tak

Anmeld

7. maj 2013

Kløver

Hvor dejligt at høre fra dig, sikke stærkt tiden er gået, krydser for at IUI lykkedes i første forsøg, vi skal selv igang, med første samtale om IUI forløbet om 2 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.