jayy på huset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
8 svar
3 synes godt om
5. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

ja så er vi ved at være færdig med vores værelse omrokering.

billede 1-2 er kontoret, der er blevet til kontor/ gæsteværelse.

billede 3-5 er det gamle gæsteværelse, der er blevet til theas nye stor pige værelse. thea har selv bestemt indretning og malingen. jeg mangler lige at lave et lille skrivebord til hende i sløjdt.

billede 6 er endevægen i vores spisestue, der er blevet til bog væg. alle bøgerne var på det gamle kontor.

billede 7 er godt nok lidt svær at se, men vi har fået samlet de fleste af vores dvder bag døren i stuen.

puha det har taget lidt tid, men tror vi er ved at være tilfredse. vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

LilleLene

StineW79 skriver:

billede 3-5 er det gamle gæsteværelse, der er blevet til theas nye stor pige værelse. thea har selv bestemt indretning og malingen. jeg mangler lige at lave et lille skrivebord til hende i sløjdt.

billede 6 er endevægen i vores spisestue, der er blevet til bog væg. alle bøgerne var på det gamle kontor.

billede 7 er godt nok lidt svær at se, men vi har fået samlet de fleste af vores dvder bag døren i stuen.

hvor lækkert det er så dejligt når det er gjort

Anmeld

5. maj 2013

pussekat

hejsa
kan kun se 2 billde af dem man skal klik på billde for at se dem

Anmeld

5. maj 2013

StineW79

LilleLene skriver:

hvor lækkert det er så dejligt når det er gjort

Ja det er nemlig bare så dejligt, når der begynder at komme lidt styr på alt ens rod osv. Vh stine

Anmeld

5. maj 2013

StineW79

pussekat skriver:

hejsa
kan kun se 2 billde af dem man skal klik på billde for at se dem

Humm når jeg kigger ka jeg se alle billederne, så ved det faktisk ik lige. Vh stine

Anmeld

5. maj 2013

Moma

Hvor er det blevet fint  

Vi har også gang i projekt kontor hjemme hos os - der skal bare ryddes op og smides ud - men noget af en omgang. 

Anmeld

5. maj 2013

StineW79

Moma skriver:

Hvor er det blevet fint  

Vi har også gang i projekt kontor hjemme hos os - der skal bare ryddes op og smides ud - men noget af en omgang. 

Den store rumdeler der er på billedet af thea's værelse stod inde på kontoret, sammen med en anden rumdeler som er kommet på alberte's værelse. De var fyldt med ringbind, parpire og alt muligt andet rod, plus en hel masse store plastik kasser fyldt med baby/ børne tøj, som endten sku op på loftet eller ligges i skabe, da alberte er ved endten at vokse ud af det, eller op i det.

Der er virklig kørt mange læse på forbrændingen/ genbrug osv. Det er er så befriende at få styr på ens rod! Vh stine

Anmeld

5. maj 2013

Moma

StineW79 skriver:

Den store rumdeler der er på billedet af thea's værelse stod inde på kontoret, sammen med en anden rumdeler som er kommet på alberte's værelse. De var fyldt med ringbind, parpire og alt muligt andet rod, plus en hel masse store plastik kasser fyldt med baby/ børne tøj, som endten sku op på loftet eller ligges i skabe, da alberte er ved endten at vokse ud af det, eller op i det.

Der er virklig kørt mange læse på forbrændingen/ genbrug osv. Det er er så befriende at få styr på ens rod! Vh stine

Jeg glæder mig også til st vi kan sige tjek på det projekt 

Anmeld

5. maj 2013

StineW79

Moma skriver:

Jeg glæder mig også til st vi kan sige tjek på det projekt 

Ja det ka jeg godt nok godt forstå!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.