Søger smarte krydderibeholdere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. maj 2013

sismofutten

Hej alle sammen,

Vi har fået nyt smart køkken fra HTH, hvor vi har købt en krydderiholder med - men nu mangler jeg nogle beholdere - ved I hvor man kan købe nogle pæne, billige nogen?

I kan se holderen her: http://www.dba.dk/tilbehoer-hth-krydderiholder/id- 90310203/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Maja_4000

Ikea har mange billige .. Men om der er nogle som lige passer ned i den der, ved jeg ikke

Anmeld

6. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih se det var ski smart!! Passer dem fra Santa Maria kryderrier ik deri? Vh stine

Anmeld

6. maj 2013

sismofutten

Maja_4000 skriver:

Ikea har mange billige .. Men om der er nogle som lige passer ned i den der, ved jeg ikke

Hi hi, nej, det er jo lige det

Jeg må ud og kigge på dem

Anmeld

6. maj 2013

sismofutten

StineW79 skriver:

Ih se det var ski smart!! Passer dem fra Santa Maria kryderrier ik deri? Vh stine

Det er super smart - og gør det hele mere overskueligt (hvis jeg vel og mærket finder nogle ordentlige holdere )

Jo, den fra Santa Maria passer helt perfekt - men er det ikke lidt dyrt at skulle ud og skifte alle mine krydderrier til Santa Maria? Og hvad skal jeg så gøre med alle de krydderier jeg har nu?

Anmeld

6. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
sismofutten skriver:

Det er super smart - og gør det hele mere overskueligt (hvis jeg vel og mærket finder nogle ordentlige holdere )

Jo, den fra Santa Maria passer helt perfekt - men er det ikke lidt dyrt at skulle ud og skifte alle mine krydderrier til Santa Maria? Og hvad skal jeg så gøre med alle de krydderier jeg har nu?

Hvis ik normalt bruger dem fra Santa Maria bliver det måske lidt dyrt. Kender i ik nogen de bruger dem, også i ku overtage deres tomme glads? Vh stine

Anmeld

6. maj 2013

sismofutten

StineW79 skriver:

Hvis ik normalt bruger dem fra Santa Maria bliver det måske lidt dyrt. Kender i ik nogen de bruger dem, også i ku overtage deres tomme glads? Vh stine

Det var en god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.