æv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
0 svar
0 synes godt om
5. maj 2013

Anonym trådstarter

Æv hvor er der bare mange dumme emner i den her kategori - og jeg må også komme med et  og I må lige hjælpe mig.. (lidt)

Jeg har en kæreste, vi har været sammen i 3 år til juni, vi har en datter på 2 år, og han har børn fra tidligere forhold.

Hans børn er begyndt til sport - rigtig fedt  han er med hver gang (også fint)- JEG foreslog så at han kunne blive hjælpetræner da han er meget interesseret i den sport  I denne periode er der så træning 2 gange om ugen (mandag og onsdag), dvs jeg er alene med datteren de dage. helt fint.  Så er der stævner i weekenden.. så er vi oppe på 3 dage ud af ugens 7 dage.. så har vi 4 dage tilbage at være sammen i.. 

Så kunne kæresten godt tænke sig at komme i gang med at træne igen.. det skal han jo så nok de dage der ikke er træning. 
+ han tit tager til fodbold med gutterne. 

Lige nu føler jeg at jeg bare er rar at ha' hjemme.. jeg bryder mig ikke om når han vil kysse mig, eller hans berøringer. 
Jeg føler at jeg er enlig mor .. og at jeg ligeså godt kunne gøre rent for 2 i stedet for 5, og vaske tøj for 2 og ikke 5 

I denne måned er der stævne HVER eneste weekend.. 
Jeg skulle noget i lørdags - hvor der sjovt nok også var stævne . og vi har vidst jeg skulle det siden de begyndte til sport 
Følte mig så nedprioteret - jeg inviterede svigerforældrene + kæresten + mine forældre på frokost efter min aftale om lørdagen.. Det aftalte vi så skulle være kl 13... og da jeg havde bestilt bord "Kan vi nå det i forhold til børnenes stævne"

Jeg er pisse ligeglad med det stævne! så må I sige ja eller nej til om I vil komme!!! 

Jeg tror at når det hele er kommet på plads - så vil jeg ku se min kæreste om torsdagen..? 

Og ja - vi har også aftenerne men dem vil han hellere bruge på sin computer... 

Jeg føler ikke han gider være sammen med mig eller vores datter - når vi har hans børn så skal han ALTID med ned og spille fodbold med dem... 
Vi havde en weekend hvor vejret var super lækkert - jeg var i haven med datteren, og de andre børn sov, der kunne det ha' været skønt hvis han kom ud og sad med os.. men nej han valgte at ligge i sofaen...

Hvis jeg og datteren er oppe og lege på hendes værelse, så vil hun rigtig gerne ha' far med op og lege.. og hans svar "Jeg kommer om lidt" - han kommer bare aldrig, jo hvis han skal ha' hans børn i bad eller børste tænder eller andet der vedrøre dem...

Jeg har talt med ham om det.. og han har sagt han vil være opmærksom på det.. men der er sgu ik rigtig sket noget  

Hvad skal jeg gøre???? har sådan en lyst til at pakke mine og min datters ting og smutte

undskyld hvis det blev langt og roddet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.