Mens eller implantations blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. maj 2013

Muffinmor

Hejsa de Damer

Sagen er den at jeg har blødt ca 6 dage før jeg skulle have mens, ca 8-9 dage efter ÆL. Jeg plet blødte i 2 dage og blødte svagt, men dog nok til et bind, i 2 dage der efter, så holdt det op.... har normalt en meget kraftig mens, med blødning i 7 dage.

Har testet på mens dagen, der var den negativ. Men jeg er en sen tester så kan ikke helt stole på den.

Er der nogle af jer der har oplevet at bløde mens agtigt omkring implantations tidspunktet? Og hvad endte det med ?

Håber i kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Nikipigen

Muffinmor skriver:

Hejsa de Damer

Sagen er den at jeg har blødt ca 6 dage før jeg skulle have mens, ca 8-9 dage efter ÆL. Jeg plet blødte i 2 dage og blødte svagt, men dog nok til et bind, i 2 dage der efter, så holdt det op.... har normalt en meget kraftig mens, med blødning i 7 dage.

Har testet på mens dagen, der var den negativ. Men jeg er en sen tester så kan ikke helt stole på den.

Er der nogle af jer der har oplevet at bløde mens agtigt omkring implantations tidspunktet? Og hvad endte det med ?

Håber i kan hjælpe 

Ca. 8 dage efter jeg havde æl havde jeg en form for brunlig udflåd. Min læge sagde dette kunne være en implantationsblødning. Jeg er nu 5+1, men tester stadig negativ det var ca. 5-6 dage før forventet mens. 

Anmeld

5. maj 2013

Muffinmor

Ja så er vi lidt i samme båd. Har læst at fra ÆL er man altid 2+0 så i forhold til det vil jeg være 4+3. Med min søn testede jeg først positiv 5+ så det er ikke unormalt for mig at den er negativ. 

Anmeld

9. maj 2013

Muffinmor

andre med erfaringer ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.