Dumme navn :( (ikke baby)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
3 svar
2 synes godt om
5. maj 2013

kriknu

Har lige sendt invitationer ud til en gruppe veninder fordi vi skal holde noget hygge aften i nærmeste fremtid i bedste sex and the city style ..  så invitationerne var lidt et must, og der måtte bare ikke være fejl i...

Det var der så alligevel, jeg glemte nemlig at læse invitationen igennem ... så nu skal vi alle til hygge aften ved Kristian 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Wimmie

kriknu skriver:

Har lige sendt invitationer ud til en gruppe veninder fordi vi skal holde noget hygge aften i nærmeste fremtid i bedste sex and the city style ..  så invitationerne var lidt et must, og der måtte bare ikke være fejl i...

Det var der så alligevel, jeg glemte nemlig at læse invitationen igennem ... så nu skal vi alle til hygge aften ved Kristian 

*Fnis*

Ej, det er egl. lidt sjovt...selvom jeg godt kan se det sure i det -mon ikke veninderne bare får sig et godt grin 

Især er det lidt sjovt fordi det er en pige-aften.

Anmeld

5. maj 2013

Swerg

Lol

Anmeld

5. maj 2013

kriknu

Wimmie skriver:

*Fnis*

Ej, det er egl. lidt sjovt...selvom jeg godt kan se det sure i det -mon ikke veninderne bare får sig et godt grin 

Især er det lidt sjovt fordi det er en pige-aften.

det tror jeg også bare de gør, men min ene veninde skrev bare

"hvor bor ham der Kristian vi skal hjem til så henne?" 

Så nu er vi begyndt og joke lidt om at det måske er min venindes lækre postbud der er Kristian 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.