Ensom... hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
7 svar
3 synes godt om
5. maj 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg har en lille omgangskreds, jeg har ikke ret mange venner tilbage og har stort set ikke kontakt med min familie. Har egentlig haft nok i min kæreste og mine børn, men nu er vi gået fra hinanden, og jeg føler mig så alene. 

Har I nogle ideer til hvordan jeg kan møde nogle nye mennesker? Jeg har social angst, det er også en af grundene til jeg ikke har så mange venner. Jeg er genert og ikke den der råber højest. Jeg går hjemme lige nu, skal igang med at læse til sommer, men som selvstudie da jeg bor langt fra studiet.

Jeg har tænkt på at melde mig til noget motion, det er bare så dyrt. Har også overvejet frivilligt arbejde, men jeg bor i en lille by og der er ikke så mange muligheder her.

Jeg vil blive meget, meget glad hvis I kunne give mig nogle ideer til at komme lidt ud og møde nogle andre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Millea

hmmm, den er lidt svær hvis du har social angst.. Men sport er en god idé.. Hvad med evt at mødes med nogle herinde fra? Der må være nogle der bor i nærheden af dig som kunne have lyst til en kop kaffe? I kan jo altid snakke om børn tænker jeg? 

Anmeld

6. maj 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har en lille omgangskreds, jeg har ikke ret mange venner tilbage og har stort set ikke kontakt med min familie. Har egentlig haft nok i min kæreste og mine børn, men nu er vi gået fra hinanden, og jeg føler mig så alene. 

Har I nogle ideer til hvordan jeg kan møde nogle nye mennesker? Jeg har social angst, det er også en af grundene til jeg ikke har så mange venner. Jeg er genert og ikke den der råber højest. Jeg går hjemme lige nu, skal igang med at læse til sommer, men som selvstudie da jeg bor langt fra studiet.

Jeg har tænkt på at melde mig til noget motion, det er bare så dyrt. Har også overvejet frivilligt arbejde, men jeg bor i en lille by og der er ikke så mange muligheder her.

Jeg vil blive meget, meget glad hvis I kunne give mig nogle ideer til at komme lidt ud og møde nogle andre 

Det må være hårdt for dig, så du får lige et
Hvor bor du henne af i landet?

Anmeld

6. maj 2013

kriknu

Min første tanke var også at du evt. kunne mødes med nogle herinde fra 

Anmeld

6. maj 2013

livhemdrup

Tror det er lidt nemmere hvis du skriver hvilket område du bor i :-)

så kan man nærmere fortælle hvilke muligheder der er i området. 

Anmeld

6. maj 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Jeg bor i Nordjylland 

Anmeld

6. maj 2013

Laulund87

Jeg går hjemme på førtidspension og har socialfobi/angst. Rigtig dårlige betingelser for at finde veninder, men jeg har fundet flere gennem den her side som jeg ikke ville undvære for noget

Det er nemmere at mødes hvis man på en måde "kender" hinanden fordi man har skrevet først og hvis de ved hvordan man har det

Synes du skulle prøve

Anmeld

6. maj 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Anonym skriver:

Tak for jeres svar. Jeg bor i Nordjylland 

Okai, hmm hvorfra i nordjylland?

Hvis du ikke vil svare her, må du gerne skrive en privat besked til mig..
(er også selv fra nordjylland)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.