Min Prøvekage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.032 visninger
11 svar
13 synes godt om
5. maj 2013

MorDk

Her er Prøvekagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Dot D

Den ser fin ud, men jeg ville dog gerne se et billede i farver, synes den ser lidt anonym ud i sort/hvid

Anmeld

5. maj 2013

MorDk

Den ser fin ud, men jeg ville dog gerne se et billede i farver, synes den ser lidt anonym ud i sort/hvid

Jamen den er i farve. Kagen er hvid. Det andet er skyggen... Billedet er taget i solstrålen...

Kagen er helt hvid!

Anmeld

5. maj 2013

Dot D

MorDk skriver:

Jamen den er i farve. Kagen er hvid. Det andet er skyggen... Billedet er taget i solstrålen...

Kagen er helt hvid!

Det var før jeg så din fødselsdagskage, så jeg kunne jo ikke se dine fine lyserøde blomster og sommerfugle

Den er stadig fin....

Anmeld

5. maj 2013

Muffin_girl

MorDk skriver:

Her er Prøvekagen...

Du er sku da for sej til det

Anmeld

5. maj 2013

MorDk

Dot D skriver:

Det var før jeg så din fødselsdagskage, så jeg kunne jo ikke se dine fine lyserøde blomster og sommerfugle

Den er stadig fin....

Jamen denne og fødselsdagskagen er slet ikke ens. Denne er bare en prøvekage. Den er helt hvid uden pynt. Kun mønster.

Anmeld

5. maj 2013

MorDk

AalborgPigen skriver:

Du er sku da for sej til det

Mange tak  Er også liiidt stolt af mig selv .... hvis jeg skal sige det hehe...

Anmeld

5. maj 2013

MorDk

Prøvekagen indeni ♥

Damn! Den var god!! MEN kunne kun spise 1 stykke... Pyha!

Anmeld

5. maj 2013

gonefishing

MorDk skriver:

Her er Prøvekagen...

En prøvekage!!! så skal du ikke se da jeg prøvede at lave en kage til min mors fødselsdag.... jeg kan sige så meget at gæsterne fik sukkerchok af den kæmpe pølse marcipan der var for enden af kagen, (som skulle dække at resten af marcipan "lagnet" der ikke nåede helt ned...

Anmeld

5. maj 2013

Dot D

MorDk skriver:

Jamen denne og fødselsdagskagen er slet ikke ens. Denne er bare en prøvekage. Den er helt hvid uden pynt. Kun mønster.

Ja, det fandt jeg jo ud af, da du så postede din fødselsdagskage bagefter... Jeg havde bare set det pynt, du havde lagt ind tidligere, derfor troede jeg, det var den kage

Men som skrevet, de er begge flotte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.