Download musik til mobil fra yousee hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.492 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. maj 2013

lollandpigen

Hej piger.....

Ja jeg er ikke den største teknik expert så derfor må jeg lige hører om nogle ved mere end mig....

Har lige hentet yousee app til min mobil når jeg så finder en sang på yousee via mobilen ve djeg ikke hvordan jeg får downloadet sangen til min mobilen.....

Nogle der ved det??

Er sikkert bare en simpel knap jeg skal trykke på men kan ikke lige finde en knap der minder om noget downloade....

God søndag derude....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

LinLin

lollandpigen skriver:

Hej piger.....

Ja jeg er ikke den største teknik expert så derfor må jeg lige hører om nogle ved mere end mig....

Har lige hentet yousee app til min mobil når jeg så finder en sang på yousee via mobilen ve djeg ikke hvordan jeg får downloadet sangen til min mobilen.....

Nogle der ved det??

Er sikkert bare en simpel knap jeg skal trykke på men kan ikke lige finde en knap der minder om noget downloade....

God søndag derude....

Tryk på stjernen så den lyser grøn

Anmeld

5. maj 2013

lollandpigen

DAs mor skriver:

oki og den så lyser grønt sker der ikke mere.... er den så blevet downloadet??

Ja spørger nok dumt.....

Anmeld

5. maj 2013

lollandpigen

DAs mor skriver:

Tror ikke den har downloadet den og hvis den har ved jeg ikke lige hvor i telefonen den skulle ligge.... har lige fået ny en samsung galexi gia......

Anmeld

5. maj 2013

LinLin

lollandpigen skriver:

Tror ikke den har downloadet den og hvis den har ved jeg ikke lige hvor i telefonen den skulle ligge.... har lige fået ny en samsung galexi gia......

Hvis stjernenlyser grøn er den downloadet og ligger inde i yousee app under " min musik"

Anmeld

5. maj 2013

Lene Unik

Jeg har også lige downloaded appen, og jeg har lavet en play-liste, og så bliver sangene automatisk downloaded til mobilen. Smart at kunne høre sangene selvom der ikke er internet, der kan dog ikke skiftes sang, uden der skal forbindelse til nettet, men hvis man starter playlisten inden man går hjemmefra (jeg bruger den når jeg går motionsture), så kan den spille selvom der ikke er netforbindelse.

Jeg har dog ikke fundet ud af hvordan jeg får slettet sangene fra mobilen igen, når jeg sletter dem fra play-listen, så ser det ud til at de stadig ligger på mobilen og fylder, der skal jeg have undersøgt hvordan jeg gør.

Anmeld

5. maj 2013

LinLin

Lene Unik skriver:

Jeg har også lige downloaded appen, og jeg har lavet en play-liste, og så bliver sangene automatisk downloaded til mobilen. Smart at kunne høre sangene selvom der ikke er internet, der kan dog ikke skiftes sang, uden der skal forbindelse til nettet, men hvis man starter playlisten inden man går hjemmefra (jeg bruger den når jeg går motionsture), så kan den spille selvom der ikke er netforbindelse.

Jeg har dog ikke fundet ud af hvordan jeg får slettet sangene fra mobilen igen, når jeg sletter dem fra play-listen, så ser det ud til at de stadig ligger på mobilen og fylder, der skal jeg have undersøgt hvordan jeg gør.

Ind under dine sange. Swipe eller hvad det hedder til højre og tryk på stjernen igen så den bliver grå - så er den fjernet igen

Anmeld

5. maj 2013

Lene Unik

DAs mor skriver:

Ind under dine sange. Swipe eller hvad det hedder til højre og tryk på stjernen igen så den bliver grå - så er den fjernet igen

Men er det ikke kun fra listen, bliver den også slettet på mobilen? Synes ikke der blev registreret færre sange da jeg slettede. Må lige se på det igen.

Anmeld

5. maj 2013

Lene Unik

Jeg har kun sange liggende under playliste - og der ligger 23 sange, men når jeg går ind under indstillinger, så kan man se hvor meget plads på mobilen der er i brug, og der står 133 tracks. Vil gerne have slettet de gamle sange på mobilen.

-TS undskyld at jeg lige låner tråden.

Anmeld

5. maj 2013

Lene Unik

lollandpigen skriver:

Du får adgang til sangene via appen - under Min musik - og så er det enten under playliste eller sange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.