Alderen trykker.... briller og et enkelt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
6 svar
2 synes godt om
5. maj 2013

Leneur

Jeg fik taget en synstest hos profil optik og fik at vide jeg har plus 1,5 og en bygningsfejl, så skal til at starte med have en læsebrille og de er også bestilt.
Efterfølgende prøver jeg en læsebrille i føtex med netop plus 1,5 og det var helt sløret, så mit/mine spørgsmål lyder så:
Er målingen forkert? Eller er det min bygningsfejl der gjorde det sløret? Og bliver der taget højde for det i mine briller??
Det er jo min første brille, så glemte helt at spørge og håber på jeres kyndige hjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

MyLove E

Leneur skriver:

Jeg fik taget en synstest hos profil optik og fik at vide jeg har plus 1,5 og en bygningsfejl, så skal til at starte med have en læsebrille og de er også bestilt.
Efterfølgende prøver jeg en læsebrille i føtex med netop plus 1,5 og det var helt sløret, så mit/mine spørgsmål lyder så:
Er målingen forkert? Eller er det min bygningsfejl der gjorde det sløret? Og bliver der taget højde for det i mine briller??
Det er jo min første brille, så glemte helt at spørge og håber på jeres kyndige hjælp.

Det kan sagtens være din bygningsfejl som gør det. Og ja det skulle de MEGET gerne tage hensyn til ellers er det et meget dårligt sted...

Hvis sløre når du får dem skal du ha nogle andre. Men det tror jeg ikke de gør:-):-) Glæde mig til at se hvor lækker du blive med briller på:-)

Anmeld

5. maj 2013

Dot D

Det er helt klart din bygningsfejl, der giver slør...

Jeg har også bygningsfejl, og den ændre sig fra gang til gang, jeg skal have nye briller, og det gør min styrke også. 

Dine briller bliver lavet efter dig, så de skulle helst ikke sløre, hvis de gør, så bliver de lavet om, er jeg ret sikker på

Anmeld

5. maj 2013

Leneur

Tauf skriver:

Det kan sagtens være din bygningsfejl som gør det. Og ja det skulle de MEGET gerne tage hensyn til ellers er det et meget dårligt sted...

Hvis sløre når du får dem skal du ha nogle andre. Men det tror jeg ikke de gør:-):-) Glæde mig til at se hvor lækker du blive med briller på:-)

Åh det håber jeg.
Hehe, ja som barn ville jeg gerne have briller, fordi jeg synes det så smart ud og synes da også de er meget pæne og helt billigt er det jo heller ikke.

Anmeld

5. maj 2013

Leneur

Dot D skriver:

Jeg har også bygningsfejl, og den ændre sig fra gang til gang, jeg skal have nye briller, og det gør min styrke også. 

Dine briller bliver lavet efter dig, så de skulle helst ikke sløre, hvis de gør, så bliver de lavet om, er jeg ret sikker på

Det lyder godt og jeg blev meget beroliget ved dine ord.
Regner da også med at på sigt bliver det briller hele dagen fremfor kun læsebriller.

Anmeld

5. maj 2013

MyLove E

Dot D skriver:

Sådan har jeg det også.. Min bygningsfejl stiger også helt vildt..

Anmeld

5. maj 2013

Dot D

Leneur skriver:

Det lyder godt og jeg blev meget beroliget ved dine ord.
Regner da også med at på sigt bliver det briller hele dagen fremfor kun læsebriller.

Du skal også lige tænke på, at når du ikke har haft briller før, så skal du lige vænne dig til det, så det kan virke - ikke sløret - men meget  anderledes de første gange, du skal bruge dem.

Men tid gør det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.