Hvad skal vi opleve i og omkring Horsens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
5 svar
1 synes godt om
4. maj 2013

LLN

Manden og jeg skal alene på "weekend" i Horsens nu her fra torsdag til lørdag. Nogle forslag til hvad vi skal lave eller hvor vi skal spise. Vi skal bo på Bygholm Park

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

Mor til Ella

LLN skriver:

Manden og jeg skal alene på "weekend" i Horsens nu her fra torsdag til lørdag. Nogle forslag til hvad vi skal lave eller hvor vi skal spise. Vi skal bo på Bygholm Park

Jamen hvad skal i opleve.

Jeg vil hvertfal anbefale resturanter som "oksen", "det ny kronborg", og "munken" det er altid lækkert mad

Oplevelserne er nok være, men et smut forbi fængslet er da en ide...

Anmeld

4. maj 2013

LLN

Mor til Ella skriver:

Jamen hvad skal i opleve.

Jeg vil hvertfal anbefale resturanter som "oksen", "det ny kronborg", og "munken" det er altid lækkert mad

Oplevelserne er nok være, men et smut forbi fængslet er da en ide...

Flotte naturoplevelser er også velkomne, nu bliver det jo forhåbentligt vejr til at tage ud i det blå med et tæppe.

Anmeld

5. maj 2013

Lone Jakobsen

jeg ville gå en tur ned omkring sygehuset og lystbåd havnen..... der har jeg altid elsket at gå ture.

ellers synes jeg at Horsens har en dejlig gågade, de har en stor rimelig ny biograf (siger en der flyttede fra byen for 5 år siden)

men ellers er der mulighed for at køre til Juelsminde og gå en tur i deres meget hyggelige lille gågade, hvor man ender nede ved vandet. 

Anmeld

5. maj 2013

LLN

Lone Jakobsen skriver:

jeg ville gå en tur ned omkring sygehuset og lystbåd havnen..... der har jeg altid elsket at gå ture.

ellers synes jeg at Horsens har en dejlig gågade, de har en stor rimelig ny biograf (siger en der flyttede fra byen for 5 år siden)

men ellers er der mulighed for at køre til Juelsminde og gå en tur i deres meget hyggelige lille gågade, hvor man ender nede ved vandet. 

Lyder som noget vi godt kunne finde på. Kan du anbefale et godt ishus.

Anmeld

6. maj 2013

Lone Jakobsen

LLN skriver:

Lyder som noget vi godt kunne finde på. Kan du anbefale et godt ishus.

der lå engang et som lavede hjemmelavet is.... men var det youghurt eller hedder det dream is.... åh jeg har svært ved at huske det. men mener det lå tæt på det nye teater.

ellers er der en super god frelsens chokolade inde i gågaden. de plejede også at have super lækker is

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.