Holde 4 års fødselsdag. Hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. maj 2013

Mussen2

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan i holdte 4 års fødselsdag i relation til børnehaven og evt. Barnets venner.

Var børnehaven med hjemme? Hvis ja hvad serverer man, hvor mange, hvad lavede i?

Eller delte i ud i børnehaven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

Lise

Vi inviterede stuen hjem til havehygge. Min søn er fra juli, så det var jo sommer, og halvdelen af stuen holdt ferie

De fik fri leg i haven. Vi talte om at lave en aktivitet, men pædagogerne sagde at når de var hjemme hos nogen, gik det meste af tiden faktisk med at se hvordan man boede og sådan noget... og det gik også super fint. De legede og legede.

Jeg lavede pizza til dem. Sådan nogle fuldkornsbunde fra køledisken  Det skulle være nemt og hurtigt. Og de åd og åd! Og så var der grøntsagsstænger. Tror det var det. Bagefter fik de minimuffins. Havde lavet sådan en chokoladekageblanding, og så i minimuffinsforme - så blev der en milliard kager af én kageportion. Og dem dekorerede jeg så med fire forskellige farver glasur og et hav af forskellige slags krymmel. Uha, nogen af dem havde svært ved at vælge

Vi kom ret nemt omkring det - men ungerne hyggede sig, og det var jo det vigtigste.

Vi havde vist 15 unger i haven, og smed nogle tæpper på græsset da de skulle spise.

Anmeld

4. maj 2013

Mussen2

Lise skriver:

Vi inviterede stuen hjem til havehygge. Min søn er fra juli, så det var jo sommer, og halvdelen af stuen holdt ferie

De fik fri leg i haven. Vi talte om at lave en aktivitet, men pædagogerne sagde at når de var hjemme hos nogen, gik det meste af tiden faktisk med at se hvordan man boede og sådan noget... og det gik også super fint. De legede og legede.

Jeg lavede pizza til dem. Sådan nogle fuldkornsbunde fra køledisken  Det skulle være nemt og hurtigt. Og de åd og åd! Og så var der grøntsagsstænger. Tror det var det. Bagefter fik de minimuffins. Havde lavet sådan en chokoladekageblanding, og så i minimuffinsforme - så blev der en milliard kager af én kageportion. Og dem dekorerede jeg så med fire forskellige farver glasur og et hav af forskellige slags krymmel. Uha, nogen af dem havde svært ved at vælge

Vi kom ret nemt omkring det - men ungerne hyggede sig, og det var jo det vigtigste.

Vi havde vist 15 unger i haven, og smed nogle tæpper på græsset da de skulle spise.

Super god ide havde i været inviteret hjem til fødselsdag før? Det har min pige nemlig ikke...

Gode ideer du kommer med med at spise på græsset på tæpper

Anmeld

4. maj 2013

Johanne28

Der er mange gode idéer på denne side. Jeg fandt ihvertfald inspiration, da vi havde børnehaven hjemme til fødselsdag

http://børnefødselsdage.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.