Så skuffet over veninde og familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
6 svar
2 synes godt om
4. maj 2013

KittyCatta

I Guder. Har bare verdens dårligste dag i dag.  Hormonerne kører rundt. Kæresten tog afsted på job her for nogle timer siden og kommer først hjem engang sent i aften.

Havde så en aftale med veninde om at vi skulle hygge sammen og lave mad i aften. Måske ud og nyde det gode vejr med en strøgtur. Glædede mig ret meget, men hun er bare ikke kommet. Ved at hun var i byen i nat, men hvis det er derfor hun ikke er kommet, kunne hun da i mindste lige melde afbud. Kan hverken få fat på hende på telefonen eller på sms.  

Nå, så hører jeg min søster om de vil spise med i aften. Jeg har jo i forvejen købt ind. Min svoger når lige at sige ja, og at de glæder sig, før jeg kan høre min søster sige i baggrunden at det gider hun i hvert fald ikke. Så er den sag ligesom lukket! 

Så nu sidder jeg herhjemme med tårerne i frit løb. Er så skuffet over min veninde og min familie. Havde sådan glædet mig til en hyggelig dag, men nu er det hele bare ødelagt.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
sikke noget

Anmeld

4. maj 2013

KittyCatta

AnjaM skriver:

sikke noget

Tak for krammet.  Jeg ved bare ikke hvad jeg skal nu. Havde glædet mig til at komme lidt ud og være lidt social for engangs skyld.

Anmeld

4. maj 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
KittyCatta skriver:

Tak for krammet.  Jeg ved bare ikke hvad jeg skal nu. Havde glædet mig til at komme lidt ud og være lidt social for engangs skyld.

Velbekomme

Jeg kan sagtens forstå at du er skuffet. Måske du kan gøre noget godt for dig selv? Gå en god tur, spise en is eller noget andet der kan gøre dig i godt humør

Anmeld

4. maj 2013

bøllen

Kram til dig

ved godt det ikke er det samme men kan du ikke forkæle dig selv ? Hygge , lave lækkert mad ..

det er ikke sjovt når man føler sig svigtet af veninder  

Anmeld

4. maj 2013

Moma

4. maj 2013

Cbank

Åhh kender det alt for godt selv. 

Jeg synes du skal møg forkæle dig selv  Lav god mad, spis til en rigtig god tøsefilm, lav noget godt dessert og tag et fodbad 

Sender en masse kram 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.