Skulle lige prøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.269 visninger
17 svar
4 synes godt om
4. maj 2013

gonefishing

Nu er jeg på ingen måde kreativ normalt. Altså jo, jeg kan godt male en stol i en farve, men ellers ikke
Men jeg er faktisk lidt stolt af mig selv, da jeg begav mig ud i perle universet og lavede min egen barnevogns kæde.

Jeg har så mange perler og tilbehør at jeg overvejer at lave til veninder og ellers salg.

Men ville det være noget men ville give 100-150kr for?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

tweety2060

Hvor er den fin! Hvordan har du lavet uglen?

Anmeld

4. maj 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Den er da bare rigtig fin!

jeg ville dog ikke give så meget for den

Anmeld

4. maj 2013

gonefishing

tweety2060 skriver:

Hvor er den fin! Hvordan har du lavet uglen?

Ingen ide. det er min mor der har lavet dem, hun er skrædderen i familien

Anmeld

4. maj 2013

gonefishing

Der kom lige en til
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2013

Benjamins'mor

De er rigtigt rigtigt fine, men jeg ville personligt aldrig give så meget for dem når det er hjemmelavet og ikke "professionelt" .

Anmeld

4. maj 2013

Masig

Jeg synes netop det er ok at tage lidt ekstra for at de er hjemmelavede og unikke og ikke bare masseproduceret på en fabrik et sted.... Jeg kunne nok godt finde på at give 100kr for en "speciellavet" barnevognskæde, som ingen andre lige har... Nu har vi ikke brug for det, men ellers synes jeg ikke prisen er helt ved siden af. 

Og synes i øvrigt den er rigtig sød 

Anmeld

4. maj 2013

gonefishing

Benjamins'mor skriver:

De er rigtigt rigtigt fine, men jeg ville personligt aldrig give så meget for dem når det er hjemmelavet og ikke "professionelt" .

Men de proffe koster jo gerne mellem 350-500kr

Anmeld

4. maj 2013

gonefishing

Masig skriver:

Jeg synes netop det er ok at tage lidt ekstra for at de er hjemmelavede og unikke og ikke bare masseproduceret på en fabrik et sted.... Jeg kunne nok godt finde på at give 100kr for en "speciellavet" barnevognskæde, som ingen andre lige har... Nu har vi ikke brug for det, men ellers synes jeg ikke prisen er helt ved siden af. 

Og synes i øvrigt den er rigtig sød 

Mange tak ja jeg har også selv tit givet mellem 100-200 kr for hjemmelavet ting, så er de unikke og ikke som "alle andre har fra Sebra".

Personligt synes jeg ikke at 100 kr er så meget, det er jo alligevel kun 20 kr fortjeneste på det, mere end mindre (kommer an på hvor mange man kan sælge). Men når jeg tænker på netop mærke varerne så koster de jo nemt 300 kr for en barnevogns kæde.

Anmeld

4. maj 2013

gonefishing

Benjamins'mor skriver:

Men ville gerne lige høre dig hvad du mener med professionelt. Tænker du på at det skal være et mærke man kender?
For jeg tror f.eks. Sebra henter perler hjem fra kina og hækle ting hjem til 2 kr pr stk i Hong kong og så bliver de lavet på en fabrik.

Men faktisk ret interessant for jeg kan godt se hvad du mener med det hvis det er et mærke man kender.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.