Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Way!!! Det ser fantastisk ud!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Vi kommer lige fra at have kigget på drømmehuset! Dér VIL vi bare bo.. Så nu håber vi at sælger er villig til at leje os det med med forkøbsret og så vil vi simpelthen flytte ind ligeså snart at jeg får kørekort (skal begynde d. 28/5, SPÆNDENDE) og en lille dytbil! Det er ENDNU smukkere end man ser på billederne.. SÅ skønt og lækkert, vi kan bare se os selv bo ser resten af vores liv! Der er et af værelserne der ikke er billede af, men det er et super lækkert værelse Hvad siger i?
Vi kommer lige fra at have kigget på drømmehuset! Dér VIL vi bare bo.. Så nu håber vi at sælger er villig til at leje os det med med forkøbsret og så vil vi simpelthen flytte ind ligeså snart at jeg får kørekort (skal begynde d. 28/5, SPÆNDENDE) og en lille dytbil!
Det er ENDNU smukkere end man ser på billederne.. SÅ skønt og lækkert, vi kan bare se os selv bo ser resten af vores liv!
Der er et af værelserne der ikke er billede af, men det er et super lækkert værelse
Hvad siger i?
Miss Kat skriver: Og haven ser jo fantastisk ud... og med syn til vandet... Flyt ind - nu!
Og haven ser jo fantastisk ud... og med syn til vandet... Flyt ind - nu!
Haha, vi gør vores bedste for at det kan lade sig gøre
Tauf skriver: Det ser rigtig lækkert ud:-) Kommer i til den rigtig side af Salling nu:-):-):-)
Det ser rigtig lækkert ud:-) Kommer i til den rigtig side af Salling nu:-):-):-)
Hvilken er den rigtige side?
ønskebarn74 skriver: Gør jeg når der er noget at se... Til gengæld skal vi se krudtuglerne igen på mandag..
Gør jeg når der er noget at se...
Til gengæld skal vi se krudtuglerne igen på mandag..
Uha, hvor spændende Ja, man bliver jo fulgt ekstra tæt når man venter tvillinger
Muhmi skriver: Hvilken er den rigtige side?
Tauf skriver: WEST SIDE, Bitches:-):-):-):-):-):-):-)
WEST SIDE, Bitches:-):-):-):-):-):-):-)
Hmm.. Ej det er kun 4-6 km. fra Durup, så tror ikke helt det bliver "den rigtige side"
Muhmi skriver: nne Hmm.. Ej det er kun 4-6 km. fra Durup, så tror ikke helt det bliver "den rigtige side"
nne
Ser rigtig lækkert ud
i får det
Hvor ser det lækkert ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128